تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 4:59
کد خبر : 38044

تاریخ عرضه جهانی ZTE آکسون ۳۰ الترا مشخص شد

تاریخ عرضه جهانی ZTE آکسون ۳۰ الترا مشخص شد

تاریخ عرضه جهانی ZTE آکسون ۳۰ الترا مشخص شد پس از عرضه داخلی ZTE آکسون ۳۰ الترا در کشور چین، اکنون تایید شده است که این سری در تاریخ ۶ خرداد سال جاری (۲۷ می ۲۰۲۱ میلادی) برای پیش‌خرید در دسترس دیگر کش..

تاریخ عرضه جهانی ZTE آکسون ۳۰ الترا مشخص شد

پس از عرضه داخلی ZTE آکسون ۳۰ الترا در کشور چین، اکنون تایید شده است که این سری در تاریخ ۶ خرداد سال جاری (۲۷ می ۲۰۲۱ میلادی) برای پیش‌خرید در دسترس دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

بنابراین این دستگاه به عنوان آخرین پرچم‌دار حال حاضر ZTE، در تاریخ مذکور از طریق وب‌سایت رسمی شرکت با قیمت ۷۴۹ دلار برای مدل مجهز به رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و با قیمت ۸۴۹ دلار برای مدل مجهز به رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس خواهد بود.

برای مقایسه می‌توان قیمت این محصول در کشور چین یعنی ۴۷۰۰ یوآون را که معادل ۷۲۰ دلار/۶۰۰ یورو است، در نظر گرفت. کسانی که خارج از چین اقدام به پیش‌خرید آکسون ۳۰ الترا کنند، یک جفت لایو بادز TWS نیز به رایگان برای آن‌ها ارسال می‌شود. فروش مستقیم این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ (۴ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی) رقم می‌خورد.

لازم به ذکر است که گوشی‌های هوشمند این شرکت در حال حاضر به علت استفاده از دوربین زیر نمایشگر شهرت دارند. با این حال، اکنون یک موضوع کاملاً روشن شده است؛ شرکت ZTE در سال ۲۰۲۱ تنها تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مجهز به این فناوری نخواهد بود.

ZTE آکسون ۳۰ الترا

قبل‌تر در این زمینه گزارش کرده بودیم که سامسونگ گلکسی نوت ۲۱ در میان گوشی‌های این شرکت کره‌ای پیشگام خواهد بود و سرانجام سامسونگ را به دوربین‌های زیر نمایشگر می‌رساند. شیائومی می میکس ۴ نیز از وضعیت مشابهی برخوردار است و تمام شایعات به موضوع مشترکی اشاره می‌کنند.

شرکت شیائومی پیش‌تر کار روی سومین نسل دوربین‌های زیر نمایشگر را به طور رسمی تایید کرده بود و احتمالاً در می میکس ۴ شاهد حضور آن باشیم. دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) از منابعی محسوب می‌شود که در این زمینه گزارش‌های متعددی را ارائه داده و اشاره کرده است که محصول جدید شیائومی در سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • سری اکسون ۳۰ شرکت ZTE از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد

  • ZTE تایید کرد آکسون ۳۰ پرو ۵G عرضه خواهد شد

اگرچه لازم به ذکر است که در اکثر گزارش‌ها ذکر شده است که این دستگاه پیش از می ۱۱ پرو معرفی نخواهد شد و کاربران باید بازه زمانی طولانی‌تری را در نظر بگیرند. به هر حال برخی گزارش‌ها حدس می‌زنند که دستگاه جدید سری میکس نهایتاً تا ماه فوریه یا مارس میلادی رونمایی خواهد شد. برخی از دیگر گزارش‌ها در این خصوص اعلام کرده بودند که شرکت یاد شده در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید انبوه دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر را آغاز خواهد کرد.

نسل جدید این فناوری که مدیران شیائومی آن را با نام نسل سوم معرفی می‌کنند، شامل یک دوربین زیر نمایشگر است که از یک تنظیم خودکار پیکسلی بهره می‌برد. این فناوری به خصوص می‌تواند انتقال نور به صفحه جلویی دستگاه را بهبود دهد و سبب تصویربرداری بهینه‌تری شود. در حقیقت به لطف این فناوری جدید تصویربرداری از زیرنمایشگر دقیقاً مشابه تصویربرداری دوربین سلفی پیش خواهد رفت.

هوآوی نیز نیازی به عرض اندام ندارد و تا به حال چندین پتنت اقداماتش به بیرون درز کرده است. طبق گزارش لتس گو دیجیتال (Lets Go Digital) هوآوی در ماه می سال ۲۰۲۰ میلادی برای ثبت اختراع ۷ محصول (مربوط به یک گوشی) که شامل ۲ رندر می‌شوند، به اداره CNIPA ( اداره حق مالکیت معنوی کشور چین) درخواست داده است. در این رندرها می‌توان مشاهده کرد که نمایشگر این دستگاه کاملاً خمیده است و با توجه به عدم وجود هرگونه روزنه‌ای، دوربین در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

منبع:‌ GSM Arena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.