تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 21:28
کد خبر : 8518

ترامپ شیائومی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چین اضافه کرد

ترامپ شیائومی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چین اضافه کرد

خانه/فناوری/ترامپ شیائومی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چین اضافه کرد فناوریشیائومی ترامپ شیائومی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چین اضافه کرد طبق اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت رویترز، ترامپ شرکت شیا..

خانه/فناوری/ترامپ شیائومی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چین اضافه کرد فناوریشیائومی ترامپ شیائومی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چین اضافه کرد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت رویترز، ترامپ شرکت شیائومی را با ادعای اینکه این شرکت تحت مالکیت ارتش چین است به لیست سیاه اضافه کرد.

بر اساس ادعای رویترز، دولت ترامپ روز پنجشنبه 9 شرکت چینی را به لیست سیاه شرکت های نظامی چینی از جمله شرکت تولید گوشی های همراه، شیائومی اضافه کرده است. این شرکت ها تحت تحریم جدید سرمایه گذاری ایالات متحده قرار خواهند گرفت که سرمایه گذاران آمریکایی را مجبور می کند سهام خود را در شرکت های که در لیست سیاه قرار گرفته‌اند تا 11 نوامبر 2021 واگذار کنند.

لیست سیاه ترامپ درحال گسترش است و تاکنون 35 شرکت از جمله غول نفتی CNOOC و برترین تولیدکننده چین، SMIC در این لیست حضور دارند. در ماه نوامبر، ترامپ با امضای یک دستورالعمل، ممنوعیت سرمایه گذاری در شرکت موجود در لیست سیاه ایالات متحده را به یک قانون تبدیل کرد.

منبع: reuters

گلکسی اس 21 اولترا با پشتیبانی از قلم S-Pen معرفی شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.