تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 12:10
کد خبر : 36342

تصاویر اولیه‌ی آنر ۵۰ طراحی دوربین آن را نمایش می‌دهد

تصاویر اولیه‌ی آنر ۵۰ طراحی دوربین آن را نمایش می‌دهد

تصاویر اولیه‌ی آنر ۵۰ طراحی دوربین آن را نمایش می‌دهد به احتمال زیاد گوشی آنر ۵۰ در تیرماه (ژوئن) معرفی خواهد شد. امروز تصویری از این گوشی منتشر شد که طراحی حلقه‌‌ای جایگاه دوربین این گوشی را تایید می..

تصاویر اولیه‌ی آنر ۵۰ طراحی دوربین آن را نمایش می‌دهد

به احتمال زیاد گوشی آنر ۵۰ در تیرماه (ژوئن) معرفی خواهد شد. امروز تصویری از این گوشی منتشر شد که طراحی حلقه‌‌ای جایگاه دوربین این گوشی را تایید می‌کند. حلقه‌ی بالایی جایی است که دوربین اصلی در آن قرار دارد و حلقه‌ی پایینی نیز دوربین پریسکوپ و دوربین دیگری را درون خود جای داده است.

مطالب مرتبط:

  • تاریخ معرفی سری گوشی های پلی ۵ آنر رسماً مشخص شد

  • مشخصات گوشی هوشمند آنر ۵۰ پرو پلاس لو رفت

آنر 50

در حالی که این اولین باری نیست که طراحی حلقه‌ای دوربین این گوشی به نمایش گذاشته می‌شود، اما رندر منتشرشده جزئیات دقیق‌تری از آن را نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که این رندر براساس تصویر اصلی بوده یا خیر اما به احتمال زیاد محصول نهایی مشابه همین تصویر خواهد بود. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی و تله‌فوتو بوده و احتمالاً دوربین دیگر گوشی نیز دوربین فوق عریض خواهد بود.

آنر 50

البته ممکن است که رندر منتشرشده مربوط به نسخه‌ی پرو یا پرو پلاس آنر ۵۰ بوده و نسخه‌ی پایه‌ِ آن به جای دوربین تله‌فوتو از دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی استفاده کند.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.