تاریخ انتشار : شنبه 16 اکتبر 2021 - 11:54
کد خبر : 45925

تصاویر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S22 افشا شد

تصاویر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S22 افشا شد

تصاویر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S22 افشا شد براساس جدیدترین تصاویر افشاشده توسط Ice Universe، سری گوشی‌های گلکسی S22 از صفحه نمایش‌های بزرگی استفاده خواهند کرد. این تصاویر مربوط به گلس صفحه نمایش نب..

تصاویر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S22 افشا شد

براساس جدیدترین تصاویر افشاشده توسط Ice Universe، سری گوشی‌های گلکسی S22 از صفحه نمایش‌های بزرگی استفاده خواهند کرد. این تصاویر مربوط به گلس صفحه نمایش نبوده و در واقع محافظ صفحه نمایش را نشان می‌دهند. از آن‌جایی که شرکت‌های سازنده‌ی قاب و وسایل جانبی گوشی‌های هوشمند زودتر از معرفی گوشی به ابعاد آن دسترسی پیدا می‌کنند، افشاگران معمولاً ابتدا به سراغ آن‌ها می‌روند.

به‌نظر می‌رسد که سری S22 کمی عریض‌تر و در عین حال ضخیم‌تر از سری S21 بوده و انحنای لبه‌های آن‌ها نیز کمی بیشتر از پرچمداران فعلی سامسونگ خواهد بود. این تصاویر همچنین طراحی ساده‌ی قاب گوشی‌های گلکسی S22 را نشان می‌دهند. با این وجود، محافظ‌های صفحه نمایش همیشه ابعاد گوشی را به‌طور دقیق نشان نمی‌دهند و از این رو نمی‌توان با قطعیت در مورد آن‌ها صحبت کرد.

محافظ نمایشگر گلکسی S22

براساس شایعات فبلی، گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به ترتیب از صفحه نمایش‌ 6.1 اینچی و 6.6 اینچی استفاده کرده و به دوربین سلفی پانچ هول و دوربین اصلی جدید با حسگر 50 مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل GN1 مجهز خواهند شد. سایز پیسکل در این حسگر 1 میکرومتر بوده و فوکوس خودکار در تمام جهات از قابلیت‌های اصلی آن است.

گفته می‌شود که نسخه‌ی عرضه‌شده در کشور چین از پردازنده‌ی اسنپدراگون 898 و نسخه‌ی مخصوص کشور آمریکا نیز از تراشه‌ی اگزینوس 2200 استفاده خواهد کرد. همچنین گواهینامه‌ی 3C تایید کرده که هر سه نسخه‌‌ی گلکسی S22 از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد. براساس اطلاعات قبلی، نسخه‌ی پایه‌‌ی گلکسی S22 از باتری 3.700 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و دو نسخه‌ی پلاس و الترا نیز به ترتیب به باتری‌های 4.500 میلی‌آمپرساعتی و 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهند شد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این سری از پرچمداران خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.