تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 16:01
کد خبر : 21022

تصمیم شرکت آنر برای عرضه گوشی پرچمدار در آینده‌ای نزدیک

تصمیم شرکت آنر برای عرضه گوشی پرچمدار در آینده‌ای نزدیک

تصمیم شرکت آنر برای ..

تصمیم شرکت آنر برای عرضه گوشی پرچمدار در آینده‌ای نزدیک

هنگام معرفی گوشی آنر V40 که دو روز قبل انجام شد، مدیرعامل شرکت، جرج ژاو (George Zhao)، بیان کرد که این شرکت حتی بعد از جدایی از هواوی، بیش از ۸۰۰۰ کارمند داشته و به‌زودی قرار است گوشی‌های میان‌رده و بالارده با HarmonyOS معرفی کند.

طبق گزارش ITHome، باوجود این‌که هنوز این شرکت بیش از ۸۰۰۰ کارمند دارد، اما بیش از نیمی از آن‌ها در بخش تحقیق و توسعه کار می‌کنند. دپارتمان تحقیق و توسعه این شرکت دارای ۵ بخش و بیش از ۱۰۰ لابراتوار و ۳۰۰۰ مرکز خدمات است. همچنین ۴۳ بخش خدماتی تلفنی با پشتیبانی در ۸۲ کشور دنیا وجود دارد.

آنر

مدیرعامل آنر بیان کرد که این شرکت به حفظ استانداردهای خود پایبند بوده و برای تولید هر یک از محصولات خود بیش از ۴۰۰ آزمایش دقیق انجام خواهد داد. همچنین بیش از ۲۰ استاندارد و گواهینامه بین‌المللی برای محصولات این شرکت صادر شده است. جرج ژاو گفت که این شرکت در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های گران‌قیمت با هدف بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد کرد و روی اینترنت اشیا نیز سرمایه‌گذاری می‌کند.

جالب اینجاست که مدیرعامل آنر در مورد HarmonyOS صحبت کرد و گفت که پس از تحریم هواوی توسط آمریکا، گوشی‌هایی مثل آنر V40 که تازه معرفی شده‌اند با پشتیبانی از خدمات گوگل پلی عرضه می‌شوند. بنابراین این شرکت با بررسی HarmonyOS و موقعیت و پیشرفت آن، در مورد استفاده از این سیستم‌عامل در آینده تصمیم خواهد گرفت.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.