تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 12:30
کد خبر : 9445

تصویر نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو شیائومی فاش شد

تصویر نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو شیائومی فاش شد

تصویر نمونه اولیه گو..

تصویر نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو شیائومی فاش شد

سامسونگ، هوآوی و موتورولا هم‌اکنون در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو فعال هستند و به زودی شرکت‌های دیگری هم به آن‌ها محلق خواهند شد و تنها مسئله زمان است. ظاهراً شیائومی یکی از مصمم‌ترین شرکت‌ها در زمینه ورود به این عرصه محسوب می‌شود که همین حالا هم روند مناسبی را طی کرده است.

به تازگی تصویری از یک شخص گرفته شده است که در متروی کشور چین، محصولی مشابه گوشی‌های هوشمند تاشو خانواده گلکسی سامسونگ را بدست دارد و با رابط کاربری MIUI 12 شرکت شیائومی مشغول کار است. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که گوشی مورد بحث بیشتر شبیه یک نمونه اولیه به نظر می‌رسد که در حال گذارندن مراحل بررسی است. ما از وضعیت شخص صاحب دستگاه یا تصویربردار آگاه نیستیم اما اگر واقعاً نسخه‌هایی از گوشی هوشمند تاشو شیائومی به بیرون از شرکت راه یافته باشند پس می‌توان انتظار داشت که رونمایی آن چندان طولی نکشد.

گوشی هوشمند تاشو شیائومی
گوشی هوشمند تاشو شیائومی

تصویر فقط مشخص می‌کند که محصول تاشو شیائومی به رابط کاربری MIUI 12 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. همچنین هیچ‌گونه دوربین سلفی در جلو، کنار و پشت دستگاه یا حتی گوشه‌های آن دیده نمی‌شود و می‌توان به گمانه‌زنی‌های جذابی در این زمینه پرداخت. دکمه‌های پاو و تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند و هنگام تاشدن گوشی می‌توان متوجه آن‌ها شد.

در حقیقت این موارد تمام جزئیاتی است که می‌توان درک کرد و فعلاً هیچ گزارش غیررسمی نیز در این رابطه منتشر نشده است؛ البته این اولین باری نیست که ما در مورد برنامه‌های شرکت شیائومی در زمینه یاد شده می‌شنویم. پیش‌تر در ماه دسامبر ۲۰۲۰ میلادی، برخی از منابع افشاگر فعال در این صنعت گزارش کرده بودند که احتمالاً شیائومی در نیمه اول ۲۰۲۱ همراه با اوپو، ویوو و حتی گوگل دستگاه‌های تاشدنی جدیدی را معرفی کنند.

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی و دیگر شرکت‌های مذکور به زودی وارد این بازار خواهند شد؟

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.