تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 14:48
کد خبر : 24683

تعداد مشترکین XBOX Game Pass از 18 میلیون نفر گذشت

تعداد مشترکین XBOX Game Pass از 18 میلیون نفر گذشت

در نسل هشتم کل کل بسیار بالایی بین طرفداران تعصبی سونی و مایکروسافت وجود داشت که البته در نسل فعلی (نسل نهم) با توجه به اینکه هنوز خیلی چیزها مشخص نشده اند، برای کل کل کردن زود است. فارغ از اینها اگر ..

در نسل هشتم کل کل بسیار بالایی بین طرفداران تعصبی سونی و مایکروسافت وجود داشت که البته در نسل فعلی (نسل نهم) با توجه به اینکه هنوز خیلی چیزها مشخص نشده اند، برای کل کل کردن زود است. فارغ از اینها اگر طرفداران پلی استیشن 4 (PS4) پز بازی های انحصاری کنسول خود را می دادند، کاربران و طرفداران کنسول اکس باکس وان (XBOX ONE) پز سرویس ایکس باکس گیم پس (XBOX Game Pass) را که به طرز فوق العاده ای به نفع گیمرها بود را می دادند و البته هنوز هم این سرویس برای دارندگان کنسول نسل نهمی مایکروسافت نیز وجود دارد. به تازگی حواشی زیادی در رابطه با سرویس گیم پس و لایو گلد XBOX به وجود آمده بود که خوشبختانه با اعتراض کنسول پلیرهای مایکروسافت این موضوع کنسل شد …

به تازگی سرویس گیم پس ایکس باکس رکورد زده است و در سایت پلی مگ قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

رکورد جدید سرویس گیم پس ایکس باکس

همانطور که می دانید مایکروسافت در سال 2017 این سرویس را معرفی کرد (کمتر از 4 سال قبل) و تا سال قبل تنها 7 میلیون مشترک داشت و با عملکرد درخشان مایکروسافت در بحث بازاریابی و اضافه کردن ویژگی ها و بازی های ویژه به این سرویس، بیش از 11 میلیون نفر به این سرویس اضافه شدند و درحال حاضر سرویس XBOX Game Pass بیش از 18 میلیون مشترک فعال دارد که واقعا آمار بسیار خارق العاده ای برای یک سرویس پولی محسوب می شود.

بدون شک قیمت خیلی خوب گیم پس و از همه مهمتر پشتیبانی دائم و اضافه کردن بازی های جدید توسط مایکروسافت به این سرویس، تاثیر خیلی زیادی جهت توسعه این سرویس و بیشتر شدن مشترکین فعال آن داشته است. باید دید آیا مایکروسافت برنامه ای برای نسل نهم و گسترش و پیشرفت آن دارد یا خیر.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به سرویس ایکس باکس گیم پس (XBOX Game Pass) چیست؟

منبع: سایت پلی مگ

The post تعداد مشترکین XBOX Game Pass از 18 میلیون نفر گذشت appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.