تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 6:38
کد خبر : 39617

تعداد کاربران اخراج شده بازی Call of Duty Warzone به نیم میلیون نفر رسید

تعداد کاربران اخراج شده بازی Call of Duty Warzone به نیم میلیون نفر رسید

تقلب و هک ازجمله مهم‌ترین مشکلات بازی Call of Duty Warzone است که بازیکنان را به ستوه آورده است. استودیو Raven Software امروز از مسدود کردن حساب کاربری 30 هزار نفر دیگر خبر داده است و درمجموع بیش از 5..

تقلب و هک ازجمله مهم‌ترین مشکلات بازی Call of Duty Warzone است که بازیکنان را به ستوه آورده است. استودیو Raven Software امروز از مسدود کردن حساب کاربری 30 هزار نفر دیگر خبر داده است و درمجموع بیش از 500 هزار نفر در طی یک سال گذشته از بازی Call of Duty Warzone اخراج شده‌اند.

استودیو Raven Software با انتشار توییت تازه‌ای از اخراج 30 هزار بازیکن Call of Duty Warzone در طی روزهای گذشته خبر داده است و درنتیجه تعداد کاربران مسدود شده به نیم میلیون نفر می‌رسد. این رقم در تاریخ یک بازی ویدیویی بی‌نظیر است و تقریباً هیچ بازی تابه‌حال این اندازه در مورد تقلب و هک حساس نبوده و جدی عمل‌نکرده است.

مسدودسازی 30 هزار اکانت جدید، قدمی دیگر در مسیر محکم شرکت Activision به‌منظور حل بحران تقلب در بازی Call of Duty Warzone است. مدیر Raven Software ماه گذشته گفته بود که از متقلبان بازی Warzone متنفر است و هر کاری خواهد کرد تا دست این افراد را از بازی کوتاه کند. وی روش‌های مختلفی مانند اخراج به مدت یک هفته و دادن هشدار جدی به کاربر را در وهله اول را پیشنهاد داده بود و باور دارد که در مرحله آخر باید دست به اخراج کامل بازیکن زد.

تنگ کردن عرصه برای متقلبان بازی Warzone

استودیو Raven Software علاوه بر اخراج متقلبان و هکرهای بازی Call of Duty Warzone، عرصه را بر فروشندگان ابزارهای هک و تقلب هم بسته است. چند وقت پیش گزارشی مبنی بر محدود کردن فعالیت هکرهای وارزون منتشر شد و آن زمان گفته شد که هکرها از اقدامات جدید اکتیویژن متنفر هستند و دیگر نمی‌توانند با روش‌های قبلی به فروش محصولات غیرقانونی‌شان بپردازند. این شرکت همچنین چندین نفر را به دلیل فروش نرم‌افزارهای غیرقانونی به دادگاه کشانده و با متقلبان به‌هیچ‌وجه مماشات نمی‌کند.

استودیو همچنین به حل باگ‌ها و گلیچ های موجود در نقشه هم ادامه داده است. تابه‌حال رخنه‌های زیادی در بازی یافت شده‌اند و برای نمونه یکی از آن‌ها به متقلبان اجازه می‌داد تا به زیر نقشه روند و ازآنجا بازیکنان دیگر را از دور مسابقه خارج کنند. تمامی این باگ‌ها و حفره‌ها یافت شده‌اند و استودیو به‌هیچ‌وجه اجازه فعالیت به هیچ‌گونه متقلبی را نخواهد داد.

اخیراً شایعاتی از حضور رامبو و جان مک کلین در بازی Call of Duty Warzone منتشرشده است و احتمالاً با شروع فصل چهارم، این دو شخصیت فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی را به‌عنوان اپراتور جدید دریافت خواهیم کرد. نظر شما در مورد هک و تقلب در بازی Warzone چیست؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بهترین لودآوت و تفنگ‌های فصل سوم بازی Warzone

منبع: IGN

نوشته تعداد کاربران اخراج شده بازی Call of Duty Warzone به نیم میلیون نفر رسید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.