تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 7:12
کد خبر : 46703

تفریحات جذاب و خاطره انگیز آنتالیا با تورخارجی و لحظه آخری

تفریحات جذاب و خاطره انگیز آنتالیا با تورخارجی و لحظه آخری

آنتالیا تنوعی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. اگر از عاشقان ساحل و دریا هستید پیشنهاد می کنیم به یکی از مناطق بلک، لارا و یا کمر بروید و در سواحل داغ آن جا پیاده روی کنید و آفتاب بگیرید و حتی در آنجا به تماشای غروب آفتاب بنشینید. آنتالیا برای

آنتالیا تنوعی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. اگر از عاشقان ساحل و دریا هستید پیشنهاد می کنیم به یکی از مناطق بلک، لارا و یا کمر بروید و در سواحل داغ آن جا پیاده روی کنید و آفتاب بگیرید و حتی در آنجا به تماشای غروب آفتاب بنشینید. آنتالیا برای دوست داران تاریخ هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. وجود مناطق تاریخی زیاد در آنتالیا باعث شده این شهر برای علاقمندان به اماکن تاریخی و باستان شناسان هم جذابیت بسیاری داشته باشد. پس اگر شما هم از این دسته از گردشگران هستید حتما حتما بازدید از دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا و مناطق باستانی همچون آسپندوس، شهر قدیمی ترمسوس و شهر پرگ آنتالیا را ازدست ندهید. در ضمن در آنتالیا کلی تفریحات جذاب مثل دولفین لند، پارک آبی آکوالند و آکواریوم آنتالیا است که اگر به آن جا بروید سفری هیجان انگیز را برای خودتان رقم می زنید.

می توانید با تماس با کارشناسان الفبای سفر اطلاعاتی از قیمت تور آنتالیا بدست آورید و اقدام به رزرو تور لحظه آخری  آنتالیا کنید. شک نکنید بهترین سفر زندگیتان را در میان این اماکن منحصر به فرد در مروارید دریای مدیترانه رقم می زنید.

پارکهای آبی آنتالیا

آنتالیا یک شهر عالی برای انواع تفریحات و سرگرمی های است. انواع پارکهای آبی با تمامی امکانات برای گذراندن یک روز خاطره انگیز در این شهر وجود دارد. به طور مثال پارک آبی دیدمان که در شرق آنتالیا با مساحتی حدود 36 هزار متر مربع که در سال 1993 افتتاح شد به یکی از محبوب ترین مکان های تفریحی آنتالیا تبدیل گشت. در این پارک یک رودخانه آرام و زیبا با امواج مصنوعی و استخرهای مختلف برای تمام سنین و انواع سرسرها و وسایل مهیج پیدا خواهید کرد، علاوه بر آن می توانید به تماشای انواع گیاهان و گلهای گرمسیری که فضای دل انگیزی به این محل داده بپردازید و یا ساعتی در جکوزی ریلکس کنید.

تفریحات جذاب و خاطره انگیز آنتالیا با تورخارجی و لحظه آخری

اکثر گردشگران ترجیح می دهند تا یک روز کامل را در پارک آبی سپری کنند و بعد از شنا و آفتاب گرفتن در یکی از رستورانها و یا کافی شاپها به خوردن یک غذای خوش طعم و یا نوشیدنی خنک بپردازند.یکی دیگر از پارک های آبی معروف آتلانتیس نام دارد که در حومه آنتالیا واقع شده است و با اینکه از تاریخ تاسیس آن زمان زیادی نمیگذرد اما در بین توریستها طرفدارن زیادی دارد.

 

مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا بهشتی برای عاشقان خرید و گشت و گذار در انواع مراکز خرید است و پیدا کردن شهری مانند آنتالیا با وجود تعداد زیاد مغازه ها و مراکز خرید جالب و متنوع کار دشواری است. برخی از فروشنده ها گردشگران را به خرید قهوه های مشهور و معطر ترک تشویق می کنند در حالی که تعدادی از گردشگران به دنبال خرید لوازم آرایشی و عطر برای سوغات هستند.

تعداد فروشگاه های طلا و جواهر، مغازه های پوشاک و کفش و کیف در آنتالیا گوناگون و متنوع است و بیشتر آنها در خیابان آتاترک قرار دارند که بهترین محل برای خرید کردن است، همچنین انواع رستورانها و کافی شاپ ها نیز در این خیابان به چشم می خورند که می توانید در آنجا کباب ترکی غذای مشهور و خوش طعم کشور ترکیه را امتحان کنید.

تفریحات شبانه آنتالیا

لحظات خوشی در انتظار طرفدارن تفریحات شبانه در آنتالیا است. کلوب آوراAura یک سرگرمی شبانه بسیار مهیج با اجرای یکی از بهترین دی جی به همراه موسیقی و رقص و شادی است، کلوب آورا یکی از محبوب ترین دیسکو های آنتالیا است که تا صبح در آنجا سرگرم خواهید بود. دیسکو و بار Denizati که در نزدیکی ساحل قرار دارد  نیز یکی دیگر از تفریحات سرگرم کننده شبانه است. از رستورانها و کلوب های محبوب دیگر، کلوب شبانه آرما Arma است که یک مجتمع با یک رستوران بزرگ با بنایی به سبک قدیمی معماری ایتالیا، به همراه چشم انداز فوق العاده رو به دریا است.

در این رستوارن معروف و پر طرفدار هر بازدید کننده قادر به لذت بردن از موزیک و حتی دیدار از مهمانان معروف خواهد بود. نام یکی دیگر از کلوب های آنتالیا، سوهو Soho است که در دو طبقه به همراه پذیرایی و سرویس دهی عالی همراه با دیجی های معروف و ستارهای مشهور ترکیه یک شب فراموش نشدنی را برای شما می سازد.علاوه بر این، دیسکوها و بارهای رو باز مختلف زیادی در نزدیکی سواحل آنتالیا قرار دارد که در تور آنتالیا بهار 98 می توانید آنها را انتخاب کنید

تفریحات ساحلی شبانه در آنتالیا

اقامت در هتل های لوکس آنتالیا

آنتالیا نه تنها با چشم انداز بی نظیر رو به دریای مدیترانه و آثار تاریخی به جای مانده از امپراطوریهای باستانی از شهرت زیادی برخوردار است بلکه در کنار سواحل، استراحتگاههای بسیار لوکس دارد که از امکانات عالی برخوردار هستند

هتل رکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

هتل رکسوس پرمیوم بلک Rixos Premium Belek از دیگر هتلهای لوکس با تجهیزات و امکانات رفاهی باور نکردنی در آنتالیا است. این هتل در مساحتی حدود 405000 متر مربع با 700 اتاق و سوئیت با نمای شگفت انگیز رو به دریای مدیترانه، 7 رستوران، 8 بار و یک مرکز ماساژ با کارشناسان خبره بخشی از خدمات رفاهی این هتل است.

از دیگر امکانات این تور می تواند اجرای دیجیها، ورزشهای آبی و پارک آبی را نام برد. اگر هم جزو گردشگران تور ارزان آنتالیا هستید که به همراه خانواده و کودکان خود سفر کرده اید، هتل رکسوس دارای استخر مخصوص کودکان، زمین بازی و رویدادهای مخصوص کودکان می باشد

هتل تایتانیک بیچ لارا 

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند و با معماری خاص خود، دکوراسیون شیک، اتاق هایی راحت و اتمسفری گرم تعطیلات عالی و به یاد ماندنی ای را برای مهمانان خود مهیا می کند. هتل تایتانیک بیچ لارا که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است مروارید ساحل دریای مدیترانه شناخته می شود و برای مهمانان و مسافران تور آنتالیا خود سرگمی و راحتی به ارمغان می آورد و این شانس را برای مهمانان خود به وجود می آورد تا به دور از مشغله های روزانه لحظاتی را در آرامش سپری کنند.

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

یکی از اهداف این هتل القای لحظات عالی به مسافران تور خارجی به ترکیه است به همین دلیل امکانات تفریحاتی زیادی در این هتل فراهم شده است که میتوان به استخر، جکوزی، سونا و حمام سنتی اشاره کرد همچنین ساحل هتل نیز تمامی امکانات را نظیر تخت و … در خود جای داده است.

نمایی از هتل تایتانیک

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.