تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 12:40
کد خبر : 34213

تلویزیون ۸۶ اینچی الترا اچ دی ردمی مکس به بازار آمد

تلویزیون ۸۶ اینچی الترا اچ دی ردمی مکس به بازار آمد

تلویزیون ۸۶ اینچی الترا اچ دی ردمی مکس به بازار آمدتلویزیون‌ ۸۶ اینچی الترا اچ دی ردمی مکس همزمان با عرضه‌ی گوشی‌های سری K40 این شرکت، در کشور چین عرضه شد. این محصول ۷٫۹۹۹ یوان قیمت داشته و فعلاً تنها..

تلویزیون ۸۶ اینچی الترا اچ دی ردمی مکس به بازار آمدردمی مکس 86 اینچ

تلویزیون‌ ۸۶ اینچی الترا اچ دی ردمی مکس همزمان با عرضه‌ی گوشی‌های سری K40 این شرکت، در کشور چین عرضه شد. این محصول ۷٫۹۹۹ یوان قیمت داشته و فعلاً تنها در کشور چین قابل خریداری است.

این تلویزیون تنها در یک رنگ عرضه شده و پیش‌خرید آن فقط از سایت شرکت سازنده امکان‌پذیر است. قیمت این محصول ۷٫۹۹۹ یوان بوده و با توجه به اندازه‌ی بزرگ آن، محصول مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌ حساب می‌آید. بیشتر تلویزیون‌های بزرگ، به‌خصوص تلویزیون‌های ۷۵ اینچی و بزرگ‌تر در مقایسه با این دستگاه قیمت‌های بالاتری دارند.

در حال حاضر، شرکت شیائومی تمرکز خود را بر روی عرضه‌ی تلویزیون‌های ۳۲ و ۴۳ اینچی برند می در کشور هند گذاشته است و تلویزیون ردمی مکس فعلاً در این کشور عرضه نخواهد شد. اخیراً شرکت شیائومی تلویزیون ۵۵ اینچی می (QLED) را در کشور هند عرضه کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است. این محصول ۵۴٫۹۹۹ روپیه قیمت‌گذاری شده است.

مشخصات ردمی مکس ۸۶ اینچی

تلویزیون ۸۶ اینچی ردمی مکس به صقحه نمایش الترا اچ دی مجهز شده و از فناوری +HLG ،HDR10 ،HDR10 و دالبی ویژن استفاده می‌کند. نرخ تازه‌سازی این محصول ۱۲۰ هرتز بوده که خبر خوبی برای کاربران کنسول‌های نسل بعد است. همچنین پشتیبانی از صدای دالبی اتموس و DTS-HD از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

این تلویزیون از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای استفاده می‌کند و علاوه بر این، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز دارد. همانند دیگر تلویزیون‌های عرضه‌شده‌ی شیائومی در کشور چین، این محصول نیز به سیستم عامل MIUI مجهز شده است که سرویس‌های استریم و محتوای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین سه پورت HDMI در این دستگاه تعبیه شده که یکی از آن‌ها پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد

1منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.