تاریخ انتشار : دوشنبه 20 سپتامبر 2021 - 6:19
کد خبر : 44750

تلویزیون 85 اینچی AUO با نرخ تازه سازی 240 هرتز معرفی شد

تلویزیون 85 اینچی AUO با نرخ تازه سازی 240 هرتز معرفی شد

تلویزیون 85 اینچی AUO با نرخ تازه سازی 240 هرتز معرفی شد شرکت AUO قصد دارد تا با عرضه‌ی نمایشگر جدید خود به سلطه‌ی تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Neo QLED پایان بدهد. این شرکت در گذشته تلویزیون 85 اینچی خو..

تلویزیون 85 اینچی AUO با نرخ تازه سازی 240 هرتز معرفی شد

شرکت AUO قصد دارد تا با عرضه‌ی نمایشگر جدید خود به سلطه‌ی تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Neo QLED پایان بدهد. این شرکت در گذشته تلویزیون 85 اینچی خود را به بازار عرضه کرده بود و حالا قرار است که این تلویزیون به پنل 4کی و نرخ تازه‌سازی بالاتر مجهز شود.

مطالب مرتبط:

  • مقایسه برندهای خارجی و داخلی تلویزیون و ارزش خرید آنها

هرچند که AUO هنوز صفحه‌ی این محصول در وب‌سایت خود را در دسترس قرار نداده اما براساس گزارش DigiTimes، این تلویزیون 4کی 85 اینچی از نرخ تازه‌سازی متغیر 240 هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که تلویزیون به‌صورت بومی از این نرخ تازه‌سازی پشتیبانی کند اما ممکن است که این نرخ از طریق فرآیندهای پردازش هوشمند نیز به‌دست آمده باشد.

AUO با عرضه‌ی نمایشگرهای 65 اینچی 144 هرتزی Big Format Gaming Display (BFGD) ثابت کرد که یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی پنل در جهان است. از این رو، ساخت پنل‌های بهتر توسط این شرکت جای تعجبی ندارد. گفته می‌شود که تلویزیون 85 اینچی جدید AUO به‌جای درگاه DisplayPort 2.0 از درگاه HDMI 2.1 استفاده کرده و 96 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش خواهد داد.

در حالی که سامسونگ بر نمایشگرهای با میزان روشنایی بالا تمرکز کرده، AUO در این تلویزیون از لایه‌ی ضدانعکاس جدیدی استفاده کرده که تجربه‌ی بصری کاربر در محیط‌های روشن را بهبود می‌بخشد. با توجه به تمام این ویژگی‌ها، به احتمال زیاد تلویزیون 85 اینچی جدید AUO با استقبال خوبی از سوی گیمرها و دیگر کاربران مواجه خواهد شد.

نظر شما در مورد تلویزیون 85 اینچی جدید AUO چیست؟ آیا این تلویزیون توانایی رقابت با نمایشگرهای سامسونگ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.