تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 14:58
کد خبر : 45198

تماشا کنید: رقابت تسلا مدل 3 پلید و اونتادور SVJ

تماشا کنید: رقابت تسلا مدل 3 پلید و اونتادور SVJ

تماشا کنید: رقابت تسلا مدل 3 پلید و اونتادور SVJ در حالی که در گذشته خودروهای برقی به سرعت پایین معروف بودند اما امروزه برخی از این خودروها در بین سریع‌ترین خودروها جهان قرار گرفته‌ و بیشتر آن‌ها برای..

تماشا کنید: رقابت تسلا مدل 3 پلید و اونتادور SVJ

در حالی که در گذشته خودروهای برقی به سرعت پایین معروف بودند اما امروزه برخی از این خودروها در بین سریع‌ترین خودروها جهان قرار گرفته‌ و بیشتر آن‌ها برای رسیدن به شتاب 60 مایل به کمتر از 3 ثانیه نیاز دارند. بدون شک تسلا تا به حال برخی از سریع‌ترین خودروهای برقی موجود را تولید کرده و خودرهای این شرکت در بسیاری از مسابقات از رقبای خود عملکرد بهتری را به ثبت رسانده‌اند.

مطالب مرتبط:

  • رکوردشکنی تسلا در تعداد فروش خودروی الکتریکی
  • تمام ۱۱۲ دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید به فروش رسید

تسلا مدل 3 پلید یکی از این خودروها بوده و در واقع بسیاری از خودروهای مسابقه‌ای درون‌سوز هنوز نتوانسته‌اند تا در یک مسابقه‌ی درگ این خودرو را شکست بدهند. این خودرو در جدیدترین مسابقه‌ی درگ خود به مصاف گاو خشمگین اونتادور SVJ رفته و موفق شده تا با فاصله‌ای قابل توجه این خودروی قدرتمند لامبورگینی را شکست دهد.

رقابت تسلا مدل 3 و اونتادور SVJ

اونتادور SVJ از پیشرانه‌ی 6.5 لیتری V12 بهره برده که توان 759 اسب بخار (558 کیلووات) و گشتاور 530 پوندفیت (719 نیوتون‌متر) را تولید می‌کند. این خودرو از جعبه‌دنده‌ی شش‌سرعته استفاده کرده و توان خود را به تمام چرخ‌های خودرو انتقال می‌دهد. خودروی تسلا مدل 3 پلید نیز از 3 پیشرانه‌ی برقی استفاده کرده و مجموع توان‌ این سه پیشرانه 1.020 اسب بخار (760 کیلووات) و مجموع گشتاور آن‌ها 1.050 پوندفیت (1.420 نیوتون‌متر) می‌باشد. با این وجود، وزن خودروی تسلا 4.766 پوند (2.162 کیلوگرم) بوده و از خودروی 3.478 پوندی (1.577 کیلوگرم) SVJ سنگین‌تر است.

تسلا مدل 3 پلید با وجود سنگین‌تر بودن، به سادگی اونتادور SVJ را پشت سر گذاشت و حتی در صورتی که SVJ چند ثانیه زودتر از مدل 3 پلید مسابقه را آغاز می‌کرد، به احتمال زیاد باز هم در پایان از قدرت بی‌نظیر پیشرانه‌‌های خودروی رقیب شکست می‌خورد. این در حالی است که ابرخودروی لامبورگینی 500.000 دلار قیمت‌گذاری شده و سواری برقی شرکت تسلا تنها 130.000 دلار قیمت دارد.

نظر شما در مورد خودروی تسلا مدل 3 پلید چیست؟ به‌نظر شما کدام خودرو می‌تواند به روند پیروزی‌های این سواری برقی در مسابقات درگ پایان دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.