تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 4:45
کد خبر : 12829

جزئیات جدیدی از سری هواوی P50 فاش شد

جزئیات جدیدی از سری هواوی P50 فاش شد

جزئیات جدیدی از سری ..

جزئیات جدیدی از سری هواوی P50 فاش شد

به‌تازگی شخصی در شبکه اجتماعی ویبو مطلبی از بخش سری هواوی میت ۴۰ را به اشتراک گذاشته است. محتوای این مطلب به سری هواوی P50 مربوط می‌شود.

یک منبع که ادعا کرده از سنجشگرهای داخلی شرکت هواوی است، گفته که نسخه معمول سری هواوی P50 دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰Hz است و نسخه سطح بالای آن از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz بهره می‌برد. قرار است اعضای این سری به تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ و ۹۰۰۰e مجهز شوند. یک حفره میکرو در بالا و وسط صفحه‌نمایش حضور خواهد داشت تا دوربین سلفی دستگاه را در خود جای دهد.

گفته می‌شود که کیفیت صفحه‌نمایش سری مورد بحث از سری می ۱۱ پایین‌تر نخواهد بود و این دسته در قسمت پشت از دوربین‌های لایکا (Leica) استفاده خواهد کرد. سیستم تصویربرداری شبیه به سیستم موجود در میت ۴۰ است، اما امکان بزرگ‌نمایی در آن ۲۰۰ بار افزایش خواهد یافت.

نسخه استاندارد سری P50 از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد، اما هواوی در بحث‌های داخلی خود مشغول سبک‌و‌سنگین کردن استفاده از شارژهای ۱۳۵ واتی است. تاکنون انتخاب نهایی برای حجم باتری‌ها و طول عمر آنها صورت نگرفته است.

ما همچنین می‌دانیم که سری هواوی P50 دارای سیستم‌عامل هارمونی ۲٫۰ نخواهد بود و EMUI 11 را اجرا می‌کند. پیش از این شنیده شده بود که نسخه جهانی این سری در بخش سیستم‌عامل دارای دو گزینه اندروید و هارمونی او‌اس خواهد بود، اما برای چین تنها گزینه هارمونی اواس در دسترس قرار می‌گیرد.

در بحث دیگر خصوصیات، سری P50 هواوی دارای چهار بلندگوی احاطه‌کننده و یک موتور ارتقا‌یافته برای لرزش است. اخیراً تصاویر زیادی منتشر شد که آنها را مربوط به سری مورد بحث می‌دانستند، اما بعدتر مشخص شد که تصاویر تقلبی بوده و تنها تصویر مربوط به نسخه استاندارد درست است. اگرچه رنگ‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، اما خبری از نسخه چرمی نیست. بدنه این سری در مقایسه با میت ۴۰ سبک‌تر و نازک‌تر خواهد بود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.