تاریخ انتشار : شنبه 19 مارس 2022 - 8:37
کد خبر : 503902

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک در کلینیک زیبایی ایرانیان

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک در کلینیک زیبایی ایرانیان

فاکتورهای زیادی مثل: داشتن پوستی سالم و بی عیب، استایل شیک، تمیزبودن و … برای یک ظاهر زیبا تعریف شده. اصولا وقتی با یک فرد روبه‌رو می‌شویم، اولین چیزی که نگاه‌ ما را به خود جلب می‌کند، صورت آن فرد است. اما همه ما به خوبی می‌دانیم که با بالا رفتن سن، چین و چروک

فاکتورهای زیادی مثل: داشتن پوستی سالم و بی عیب، استایل شیک، تمیزبودن و … برای یک ظاهر زیبا تعریف شده. اصولا وقتی با یک فرد روبه‌رو می‌شویم، اولین چیزی که نگاه‌ ما را به خود جلب می‌کند، صورت آن فرد است. اما همه ما به خوبی می‌دانیم که با بالا رفتن سن، چین و چروک و لک‌هایی روی پوست ما نمایان می‌شوند که شاید برای ما خوش آیند نباشد.

در ابتدا باید قبول کنید که این یک اتفاق اجتناب ناپذیر است و نمی‌شود از آن فرار کرد. افزایش سن با تولید کلاژن و الاستین رابطه کاملا عکس دارد. برای مثال: با بالاتر رفتن سن، بدن الاستین و کلاژن کمتری تولید می‌کند و همین امر دلیلی برای شل و افتاده شدن پوست صورت می‌شود. اما این آخر دنیا نیست! خوشبختانه امروزه روش‌های زیادی برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست وجود دارد که شما با انجام آن می‌توانید این معضل را برطرف کنید.

پیشگیری یا درمان؟!

همه ما قطعا بارها و بارها با این جمله معروف «پیشگیری بهتر از درمان» روبه رو شده‌ایم. آیا واقعا پیشگیری موثر است و می‌تواند جلوی روند پیری را بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگویم تا شما دو راه برای حفظ جوانی و سلامت پوست خود دارید. روش اول؛ با داشتن یک روتین پوستی منظم و دقیق، از پوست خود مراقبت کنید. روش دوم؛ از علم و تکنولوژی کمک بگیرید! در سال‌های اخیر، پیشرفت علم در حوزه جوان سازی پوست و زیبایی بسیار زیاد بوده. از روش‌هایی مثل تزریق ژل و لیزر بگیرد تا بوتاکس.

همه این روش‌ها می‌توانند به شما برای داشتن یک پوست سالم و بی عیب و نقص کمک کنند. اما اگر هنوز جوان و اول راه هستید، پیشگیری را جدی بگیرید. برای مثال اگر چند خط ریز، دور چشم و یا پیشانی شما ظاهر شده، بهتر است تا به سراغ کرم‌های رفع چین و چروک بروید. اما اگر خطوط عمقی باشد، بوتاکس بهترین گزینه برای رفع این چین و چروک بشمار می‌آید.

مراقبت‌‌های در خانه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از روش‌های جلوگیری و یا کند کردن روند پیری پوست، استفاده از محصولات مراقبتی‌ست. در ادامه چندین روش مراقبتی مهم پوستی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

آب بنوشید

به نظر می‌رسد تا اهمیت و نقش اساسی آب بر روی پوست و سلامت آن بر کسی پوشیده نیست! نوشیدن آب، ارزان‌ترین و مهمترین راه برای سلامت پوست بشمار می‌آید. توصیه می‌کنیم تا در طول روز 8 لیوان آب بنوشید و از اثرات بی‌نظیر آن غافل نشوید.

استفاده روزانه از ضد آفتاب

قدم بعدی  برای داشتن یک پوست خوب، استفاده مداوم از ضد آفتاب است. استفاده از ضد آفتاب در تمامی شرایط آب و هوایی توصیه می‌شود. شما نه تنها در هوای آفتابی، بلکه در شرایط بارانی و ابری هم باید ضد آفتاب بزنید.

مرطوب کننده و آبرسان را فراموش نکنید!

یکی از دلایل مهم چین و چروک صورت، کم آبی می‌باشد. با استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان، آب مورد نیاز پوست را تامین می‌کنید. پس حتما استفاده از این کرم‌ها را در روتین پوستی خود جای دهید.

جوانسازی پوست در کلینیک ایرانیان

حال اگر تمام مراقبت‌های مربوط به پوست را انجام دادید و باز هم شاهد چین و چروک و یا لک در صورت خود بودید، چاره چیست؟ ما در کلینیک ایرانیان به شما کمک می‌کنیم تا داشتن یک پوست صاف و بدون لک را تجربه کنید. اما چه خدماتی مناسب پوست شما‌ست؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش درمانی ایمن و عالی‌ست که با کمک امواج فراصوت به جوانسازی پوست‌ کمک شایانی می‌کند. در این روش نیازی به برش، زخم و بخیه نیست. این دستگاه به صورت مستقیم بر روی پوست قرار می‌گیرد و باعث تحریک کلاژن سازی و رفع چین و چروک می‌شود.

اما برای نتیجه گیری باید چند جلسه هایفوتراپی انجام داد؟ معمولا یک جلسه به همراه با جلسات ترمیمی سالیانه توصیه می‌شود. ماندگاری هایفو بین 1 تا 3 سال گزارش شده. انجام این کار به لیفت صورت، گردن، رفع چین و چروک و افتادگی پوست کمک می‌کند.

تزریق بوتاکس

طبق آمار، تزریق بوتاکس پرطرفدار‌ترن روش برای جوانسازی پوست معرفی شده است! در این روش، سمی به اسم بوتولونیوم به پوست تزریق می‌شود که عضلات پوست‌ را فلج می‌کند. بوتاکس بیشتر از این که یک روش درمانی باشد، پیشگیری کننده‌ و یک روش موثر برای رفع چین و چروک صورت است. البته در برخی مواقع برای درمان میگرن از بوتاکس استفاده می‌کنند. ماندگاری بوتاکس تا 6 ماه گزارش شده.

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک در کلینیک زیبایی ایرانیان2

کلام آخر

اگر شما هم به زیبایی پوست صورت خود اهمیت می‌دهید و قصد انجام خدمات زیبایی را دارید، ما در کلینیک ایرانیان تمامی خدمات زیبایی مربوط به پوست را برای شما انجام می‌دهیم. شعار ما: مشاوره رایگان در کنار دریافت خدمات حرفه‌ای است.

شماره تماس کلینیک ایرانیان

شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳

شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱

شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹

شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.