تاریخ انتشار : شنبه 26 فوریه 2022 - 19:00
کد خبر : 502787

خالق سری Silent Hill قصد دارد یک اثر وحشت روان‌شناختی کلاسیک دیگر بسازد

خالق سری Silent Hill قصد دارد یک اثر وحشت روان‌شناختی کلاسیک دیگر بسازد

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کیچیرو تویاما که به عنوان خالق سری Silent Hill شناخته می‌شود، اعلام کرده که در کنار بازی Slitterhead، می‌خواهد اثری با مضامین وحشت روان‌شناختی کلاسیک همانند سایلنت هیل بسازد…

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کیچیرو تویاما که به عنوان خالق سری Silent Hill شناخته می‌شود، اعلام کرده که در کنار بازی Slitterhead، می‌خواهد اثری با مضامین وحشت روان‌شناختی کلاسیک همانند سایلنت هیل بسازد.

کیچیرو تویاما به واسطه ساخت سری بازی‌های Gravity Rush و Siren در بین بازیکنان شناخته می‌شود. اما عامل اصلی شهرت وی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های سبک ترس و وحشت، خلق سری Silent Hill است. این مجموعه متعلق به شرکت کونامی بوده و از مدت‌ها پیش بازی جدیدی از آن منتشر نشده است. کیچیرو تویاما اخیرا اثر تازه خودش را تحت عنوان بازی Slitterhead معرفی کرده است. به نظر می‌رسد این بازی بیشتر روی اکشن تمرکز دارد تا لحظات ترسناک. اما این بدان معنا نیست که کیچیرو تویاما به کلی ساخت بازی‌های وحشت روان‌شناختی را کنار گذاشته است.

  • بازی جدید سازندگان سایلنت هیل با نام Slitterhead معرفی شد

استودیو Bokeh Game Studio اخیرا ویدیویی را در کانال خود منتشر کرده که در قالب آن به برخی از مهم‌ترین سوالات پاسخ داده است. در جریان این ویدیو، کیچیرو تویاما در مورد بازی‌هایی که می‌خواهد در آینده بسازد، صحبت کرده است. او همچنین به گذشته‌اش با سری Silent Hill پرداخته و توضیح داد که چرا بازی Slitterhead در جهت متفاوتی حرکت می‌کند.

کیچیرو تویاما، خالق سری Silent Hill، در این مورد گفته است: «من می‌خوام روزی اثری با موضوعات و تم‌های وحشت روان‌شناختی کلاسیک بسازم. مانند کاری که با سری سایلنت هیل انجام دادم. با این حال، ترجیح می‌دهم زمانی که با منابع بسیار محدود از جمله بودجه سر و کار دارم و باید روی یک فرد تمرکز داشته باشم، اقدام به ساخت چنین اثری کنم. در حال حاضر، ما کارکنانی داریم که توانایی ساخت بازی‌های اکشن را دارند. من می‌خواهم از مهارت‌های آن‌ها در مسیری متفاوت استفاده کنم. همچنان علاقه‌مندم که در آینده روی یک پروژه شخصی‌تر کار کنم».

بازی Slitterhead تازه‌ترین محصول خالق سری Silent Hill است

تمرکز بازی Slitterhead روی اکشن، بسیاری از طرفداران آثار ترسناک را نگران کرده است. با این حال این دسته از بازیکنان لازم نیست چندان ناامید باشند. زیرا طبق گفته کیچیرو تویاما، بازی مذکور در برخی لحظات بیش از پیش روی خلق تجربه وحشت روان‌شناختی تمرکز دارد. وی در این مورد گفته است: «من می‌خواستم اثری بسازم که اکشن لذت‌بخشی داشته باشد. اما در عین حال تنها به کشتن دشمنان خلاصه نشود. به گونه‌ای باشد که ذهن بازیکن را درگیر کند و باعث شود که بازیکنان تمایلی به ورود به مبارزات خاص نداشته باشند. مقصود من این بود که همزمان به اکشن و درام دست پیدا کنم».

بازی Slitterhead در جریان رویداد The Game Awards 2021 معرفی شد. بر اساس توضیحات سازندگان و تریلر معرفی، بازی مذکور بیشتر روی اکشن و وحشت جسمی تمرکز دارد و کمتر به سراغ وحشت روان‌شناختی می‌رود. تا‌کنون اطلاعات زیادی از بازی اسلیترهد منتشر نشده و مواردی همچون تاریخ انتشار در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

نظر شما در مورد اهداف خالق سری Silent Hill چیست؟ آیا شما هم منتظر انتشار اثری در سبک وحشت روان‌شناختی با کارگردانی کیچیرو تویاما هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

نوشته خالق سری Silent Hill قصد دارد یک اثر وحشت روان‌شناختی کلاسیک دیگر بسازد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.