تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 اکتبر 2021 - 9:19
کد خبر : 45408

خاویار نسخه طلاکاری شده آیفون ۱۳ پرو مکس، پلی استیشن ۵ و آیپد مینی را معرفی کرد

خاویار نسخه طلاکاری شده آیفون ۱۳ پرو مکس، پلی استیشن ۵ و آیپد مینی را معرفی کرد

خاویار نسخه طلاکاری شده آیفون ۱۳ پرو مکس، پلی استیشن ۵ و آیپد مینی را معرفی کرد شرکت خاویار (Caviar) جدیدترین محصولات لوکس خود را با نام “پرایم” معرفی کرده است. این محصولات شامل نسخه طلای پلی استیشن ۵..

خاویار نسخه طلاکاری شده آیفون ۱۳ پرو مکس، پلی استیشن ۵ و آیپد مینی را معرفی کرد

شرکت خاویار (Caviar) جدیدترین محصولات لوکس خود را با نام “پرایم” معرفی کرده است. این محصولات شامل نسخه طلای پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرو مکس، آیپد مینی ۲۰۲۱ و ایرپاد مکس می‌شوند. این محصولات در دو نسخه “طلا” و “طلا اندود” معرفی شده‌اند که تفاوت آن‌ها در میزان طلای مصرفی و طبیعتاً قیمت آن‌هاست.

مطالب مرتبط:

  • DxOMark: آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین نمایشگر گوشی دنیا را دارد

  • بررسی ویدیویی آیفون ۱۳ پرو

پلی استیسن ۵ گلد، با طلای ۱۸ عیار پوشش داده و دارای تزئیناتی است که در سایر محصولات پرایم نیز به چشم می‌خورند. کنترلر این کنسول نیز دارای تزئینات طلاست و با چرم خالص پوشش داده شده است. خاویار همچنین یک استند سفارشی از جنس چوب آبنوس برای این نسخه ساخته که بسیار زیباست. این شرکت فقط ۵ نسخه از این محصول را ارائه کرده که هر کدام به قیمت ۳۵۰ هزار دلار به فروش خواهد رفت.

خاویار

اما نسخه طلا اندود پلی استیشن ۵، با اندود طلای ۲۴ عیار ساخته شده و قیمتی برابر ۱۲۷۵۰ دلار خواهد داشت. این نسخه نیز دارای یک کنترلر با پوشش چرم و استند چوبی است. خاویار تعداد ۹۹ نسخه از این مدل را عرضه خواهد کرد.

هدفون ایرپاد مکس گلد نیز با طلای ۱۸ عیار پوشش داده شده و برای پدهای آن از چرم خالص کروکودیل استفاده شده است. خاویار فقط ۹ دستگاه از این محصول عرضه کرده که هر کدام به قیمت ۶۸ هزار دلار به فروش خواهد رفت. نسخه طلا اندود ایرپاد مکس اپل قیمت پایین تری دارد و هر کدام از ۹۹ نسخه آن به قیمت ۵۹۱۰ دلار فروخته خواهد شد.

خاویار

محصول بعدی، آیپد مینی است که باز هم با طلای ۱۸ عیار پوشش داده شده و با چهار الماس ۴ میلیمتری تزئین گردیده است. فقط ۶ نسخه از این محصول ساخته شده که به قیمت ۸۴۹۲۰ دلار به فروش خواهد رفت. اگر قادر به خریدن این نسخه نبودید، می‌توانید نسخه طلا اندود آن را با پوشش اندود طلای ۲۴ عیار به قیمت فقط ۶۶۰۰ دلار (با حافظه ۲۵۶ گیگابایت) و با همان تزئین چهار الماس چهار میلیمتری خریداری کنید. این محصول هم فقط در ۹۹ نسخه عرضه شده است.

خاویار

و در آخر، آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس گلد را داریم که قیمت آن‌ها از ۴۲۳۸۰ دلار شروع خواهد شد (۱۲۸ گیگابایت حافظه) و مثل محصولات گلد قبلی با طلای ۱۸ عیار پوشش داده شده‌اند. این محصولات هم فقط در ۹ نسخه قابل‌دسترس خواهند بود و خاویار هیچ نسخه طلا اندودی برای آن‌ها معرفی نکرده است، البته اگر شما به‌دنبال نسخه الماس‌دار آن‌ها هستید، می‌توانید مدل Solid Gold Unique را با ۵۵ الماس ۱.۸ میلیمتری به قیمت پایه ۴۵ هزار دلار خریداری کنید.

خاویار

لازم به ذکر است که خاویار نسخه‌های گلد آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس را هم عرضه کرده و شما می‌توانید از امروز این دو گوشی را در کنار نسخه گلد آیفون ۱۳ پرو، ۱۳ پرو مکس و آیپد مینی ۶ سفارش دهید. نسخه‌های گلد پلی استیشن ۵ و ایرپاد مکس نیز از تاریخ ۱۵ دسامبر عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره این محصولات چیست؟ آیا ظاهر آن‌ها را با توجه به قیمت‌شان می‌پسندید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.