تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2022 - 18:47
کد خبر : 504971

خدمات پیچ و رولپلاک نما

خدمات  پیچ و رولپلاک نما

یکی از الزامی ترین کارهای این چسب ها در مواقعی میباشد که به دلایل مختلفی امکان پیچ و رولپلاک نما سنگ ساختمان به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد. بهره جویی از چسب های اپوکسی و پلی یورتان مگامکت (جزو برترین چسب های قوی و ضد زلزله در دنیا می باشد) بسیار با کیفیت و مناسب

یکی از الزامی ترین کارهای این چسب ها در مواقعی میباشد که به دلایل مختلفی امکان پیچ و رولپلاک نما سنگ ساختمان به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

بهره جویی از چسب های اپوکسی و پلی یورتان مگامکت (جزو برترین چسب های قوی و ضد زلزله در دنیا می باشد)

بسیار با کیفیت و مناسب کار جهت اسکوپ کردن سنگ های بزرگ و سنگین به فلز، بتن و سنگ و همچنین با کیفیت جهت بولتهای صفحه ستون با ضمانت مادام العمر نیز می باشند.

این محصول جزو پایه های اصلی پلی یورتان نیز میباشد و از نظر کمی و کیفی مقاومتش از دیگر سنگ ها بیشتر می باشد و در هر شرایط جوی مقاومت بالایی دارد. در تمامی فصل ها قابل نصب و اجرا می باشند.

این محصول که دارای دو جزء میباشد و بر پایه های اپوکسی و پلی یورتان می باشد و بسیار با کیفیت و مقاوم بوده است در تمام شرایط جوی به کار میرود و جهت چسباندن و متصل کردن انواع سنگ، بتن، اهن و … در کلیه فصول مناسب می باشد.

این ماده که شکلی خمیری شکل و رقیق شده دارد و برای پر کردن منافذ و شیار های بتنی به کار گرفته می شود و قابل استفاده میباشد.جهت تعمیرات بتن های که قدیمی هستند و سنگ های حجیم و سنگین که امکان پیچ و رولپلاک ندارند و اتصال فلز به بتن در صنعت ساختمان به کار میروند.

حداقل دمای گیرایش 25 درجه سانتیگراد و زمان انجام کار 8 دقیقه می باشد و زمان خشک شدن نهایی حداقل 72 ساعت زمان میبرد.

کلیه خدماتی که از سمت شرکت راپل ارائه شده دارای ضمانت نامه کتبی نیز خواهد بود.

زمان دقیق اعلام قیمت پیچ و رولپلاک نما بعد از بازدید و ارائه مشاوره حضوری رایگان در محل پروژه، با کارشناسان مستر راپل در ارتباط باشید.

طول عمر پیچ و رولپلاک روی سنگ در نمای بیرونی ساختمان چقدر است؟

به طور کلی بیشتر پیچ و رولپلاک نما روی سنگ نما تا اخرین لحظه از عمر ساختمان باقی میماند و تا اخرین لحظه عمر ساختمان ریزش نخواهد کرد از این رو اگر کار پیچ و رولپلاک تان را به یک متخصص و از جنس با کیفیت خوب بهره ببرد که امروز این کار صورت نمیگیرد و کلاهبرداری در کار زیاد شده است پس باید به نیروی کار متخصص به صورت کامل اعتماد داشته باشیم و ان را از لحاظ تجربه ای که کسب کرده بشناسیم.

مشاوران گروه تخصصی کار در ارتفاع آقای راپل شما را درانجام کار پیچ و رولپلاک نما یاری خواهند کرد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت آخر پیچ و رولپلاک سنگ نما

نمای بیرونی ساختمان ارزش ملکی و قیمتی اون ساختمان را بالا میبرد. وقتی سنگی از نما ریزش کند دیگر اون زیبایی لازم را از دست میدهد و از نظر بیننده مانند یک ساختمان قدیمی به نظر می آید

پس باید به این نکته توجه کرد که باید به ملک و مال خود توجه زیادی کنیم زیرا امروزه متاسفانه هزینه ها روز به روزبیشتر و بیشتر میشوند.

خدمات پیچ و رولپلاک نما

در مورد موضوع  پیچ و رولپلاک نما افرادی که تجربه بیشتری دارند معمولا به صورت کنتراتی کار میکنند.

باید به این نکته توجه داشت که اول ساختمان رو مشاهده کرده و سپس تجزیه و تحلیل میکنیم، و پس از مشاهده های کامل و بررسی های لازم و دقیق، این پروژه را شروع میکنیم.

به طور معمول سنگ ها تراورتن برای نما استفاده می شوند به سری های t معروف میباشند و دسته بندی میشوند این انواع از این سری، نشانگیر مقاومت خصوصیت و رنگ ها میباشد. تیم متخصص مستر راپل شما را در این امر یاری خواهد کرد.

سنگ نمای داخلی و هزینه پیچ و رولپلاک نما چیست و چقدر است؟

باید به این توجه کرد که افراد نه تنها نمای بیرونی ساختمانی خود را با سنگ نما درست میکنند حتی نمای داخلی خانه خود را با سنگ نما تزئین میکنند.

معمولا از سنگ های مرمر و مرمریت برای داخل محیط ها استفاده می شود که قیمت محکم سازی سنگ نما های داخلی با سنگ نماهای خارجی که از نظر کمی و کیفی فرق دارند متفاوت است.

برخی تصور میکنند که سنگ هایی که داخل محیط ها به کار میرود ارزان قیمت باشد.

از این رو هزینه محکم سازی سنگ نما داخلی نیز کمتر خواهد بود.

ولی معمولا اگر سنگی از مرغوبیت و کیفیت کم تری برخوردار باشد، بی تردید هزینه برپایی آن بیشتر خواهد بود.

به این موضوع باید توجه داشت که در حین کار به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردار نیست شکسته می شود و به دلایلی که از مرغوبیت خوبی برخوردار نبوده دچار شکستگی یا آسیب میشوند که باید ان هارا تعویض یا تعمیر کرد که هزینه بر میشود.

خدمات پیچ و رولپلاک نما

ولی هر چه سنگ از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشد در نتیجه هزینه محکم سازی ان بالا میرود.

امام معمولا ارزان ترین سنگی که برای محیط های داخلی استفاده میشود سنگ ها تراورتن، مرمریت و … می باشد.

مقدار قیمتی که برای پیچ و رولپلاک نما با سنگ تراورتن انجام داد، برای سنگ هایی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند از متری 55 هزار تومن شروع می شود.

ولی در مواقعی که سنگ های مرمریت تولید شده در شهر های اطراف و در بعضی دیگر از شهر ها با متری 45 هزار تومن و سنگ های مرمریت لاشتر را با متری حدود 35 هزار تومن محکم سازی میکنند.

البته باید به این توجه داشت که برای تخمین زدن قیمت و هزینه محکم سازی سنگ نما حتما باید تجزیه و تحلیل های لازم را جهت شروع پروژه در نظر گرفت.

مهم ترین نکاتی که برای تخمین قیمت موثر میباشد

کیفیت و کمیت و طرح سنگ نمای ساختمانی

اولین مسائلی که مورد توجه قرار میگیرد نمای ساختمان و جنس سنگ هایی است که در داخل و خارج از ملک به کار گرفته شده است و امکان دارد بعضی از ساختمان ها نمایی ساده و رومی برخوردار باشند، در نتیجه باید این نکته رو در نظر گرفت که هزینه پیچ و رولپلاک نما ساده به مراتب کمتر بوده و سختی کار کمتری دارد.

علاوه بر این مسئله سنگ ها از زمان کمتری نیز برای محکم سازی برخوردار می باشند.اما نما های رومی دارای تاج هستند.

بنابراین از حساسیت  بیشتری نسبت به پیچ و رولپلاک برخوردار می باشند و هنگام نماشویی ساختمان باید به آن توجه نماییم.

برای این نمونه از سنگ ها که محکم سازی می شوند در پیچ و رولپلاک نما، باید توجه داشت از حساسیت و دقت بالاتری به خرج داد.

خدمات پیچ و رولپلاک نما

البته این که هزینه محکم سازی سنگ نما در سنگ های رومی بالاتر است، از حساسیت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

پس حتما این کار باید توسط افراد با تجربه و ماهر صورت بگیرد.پیچ و رولپلاک کردن سنگ های رومی به تمکرکز بالای نیازمند است که مبادا به سنگ اسیب وارد شود.

بعضی سنگ ها مانند سنگ تراورتن و تیشه ای به دلیل اینکه به راحتی دریل کاری میشوند، به همین خاطر از قیمت کمتری نسبت به سنگ های گرانیت و مرمر برای محکم سازی برخوردار هستند.

اما معمولا کیفیت و زیبایی سنگ های مرمرو گرانیت را دارا نمی باشند.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.