تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 11898

خریداران Hitman 3 با مشکلات زیادی در انتقال پیشرفت خود مواجه خواهند بود

خریداران Hitman 3 با مشکلات زیادی در انتقال پیشرفت خود مواجه خواهند بود

بازی Hitman 3 چند روز دیگر منتشر می‌شود و پری‌لود کنسول‌های خانواده ایکس باکس و پلی استیشن هم‌اکنون آغاز شده است. حال استودیو IO Interactive سازنده این اثر راهنمایی را منتشر کرده است که روند انتقال پی..

بازی Hitman 3 چند روز دیگر منتشر می‌شود و پری‌لود کنسول‌های خانواده ایکس باکس و پلی استیشن هم‌اکنون آغاز شده است. حال استودیو IO Interactive سازنده این اثر راهنمایی را منتشر کرده است که روند انتقال پیشرفت بازیکنان از نسخه اول و دوم مجموعه به نسخه سوم را تشریح می‌کند. در حالی که این راهنما برای کاربران کنسول‌ها بسیار معمولی است، کاربران رایانه‌های شخصی با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد. مهم‌ترین مورد انتقال پیشرفت بازیکنان از نسخه اول و دوم فروشگاه اپیک به استیم است.

اگر شما از پیش‌خریدکنندگان Hitman 3 در فروشگاه اپیک گیمز باشید، طی ده روز اول نسخه نخست مجموعه را به رایگان دریافت خواهید کرد. با این حال نسخه دوم مجموعه روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس نیست و مشکل از این‌جا رقم می‌خورد.

بنابراین شما برای انتقال پیشرفت خود ملزم به خرید نسخه Standard Access Pass و Gold Access Pass از ورودی دوم سری هستید. هر دو این ویرایش‌ها تا 14 روز پس از عرضه Hitman 3 شامل 80 درصد تخفیف خواهند بود. با این حال اگر تاکنون هر دو نسخه را خریداری کرده‌اید، هنوز هم نیاز به صرف پول بیشتری رو Hitman 2 دارید!

در نهایت به مشکل نهایی می‌رسیم که تمام کاربران را فارغ از هر پلتفرمی نشانه گرفته است. اگر شما در تجربه نخست Hitman 3 گزنیه انتقال پیشرفت را انتخاب کنید در حالی که به نسخه‌های قبلی دسترسی ندارید، برای همیشه این امکان را از دست می‌دهید. بنابراین بهتر است که ابتدا شرایط پیشرفت‌های پیشین خود را مشخص کنید.

بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ژانویه 2021 میلادی یا به عبارتی 1 بهمن‌ماه سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نسخه سوییچ از سرویس‌های ابری جهت اجرای بازی بهره می‌برد که در زمان معمول در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته خریداران Hitman 3 با مشکلات زیادی در انتقال پیشرفت خود مواجه خواهند بود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.