تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 ژوئن 2022 - 5:29
کد خبر : 504761

خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در پرند

خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در پرند

پرند یک شهر جدید است که در نزدیکی تهران قرار دارد و در آن امکانات‌ زیادی قرار گرفته است و دارای چندین فاز متفاوت می باشد؛ پرند در شهرستان رباط کریم و در جنوب غربی تهران قرار گرفته است و می تواند یک موقعیت عالی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری خوبی برای

پرند یک شهر جدید است که در نزدیکی تهران قرار دارد و در آن امکانات‌ زیادی قرار گرفته است و دارای چندین فاز متفاوت می باشد؛ پرند در شهرستان رباط کریم و در جنوب غربی تهران قرار گرفته است و می تواند یک موقعیت عالی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری خوبی برای آینده داشته باشند. این شهر تازه تاسیس به دلیل نزدیک بودن به پایتخت مزیت های متعددی دارد و با داشتن آب و هوای خوب و آسمان تمیز بسیاری از افراد را مشتاق می‌کند تا از شلوغی تهران و شهرهای مثل قم و کرج دور شوند و به سراغ خرید املاک در پرند بروند.

برای سرمایه گذاری و شهرک سازی به دلیل مناسب بودن قیمت املاک در پرند موقعیت خوبی به شمار می رود؛ در این شهر بافت شهری مدرن رعایت گردیده و ساخت و سازها با کیفیت قابل قبولی ارائه شده است.

با وجود اینکه پرند دارای فازهای متعددی می باشد و هم اکنون از هفت فاز کلی بهره مند است اما نقشه آن شامل ۱۶ فاز می باشد و املاک سنددار یا شخصی ساز در فازهای صفر تا سه قرار گرفته اند. اما نبود آسانسور در ساختمانهای این فاز ها موجب شده تا نسبت به فازهای دیگر تمایل کمتری برای خرید وجود داشته باشد ولی امکانات دیگری نظیر آب و برق در این فاز ها وجود دارد و البته خدمات و امکانات متفاوت شهر پرند در این فاز ها قرار گرفته است.

اگر به دنبال معایب شهر پرند هستید باید ساختمانهای فازهای ۴ تا ۶ را به خوبی بررسی کنید و مربوط به املاک مسکن مهر هستند؛ اما بد نیست که بدانید در تمام فازهای این شهر جدید کیفیت ساخت و ساز به خوبی رعایت شده و برای اینکه شما معامله مطمئنی در خصوص خرید و فروش املاک در پرند انجام بدهید باید حتماً از مشاوره املاک معتبر استفاده کنید چرا که آنها با نظر کارشناسی دقیق و تخصصی می‌توانند کیفیت ساختمان را به خوبی محک بزنند و اطلاعات لازم را در اختیار خریدار قرار بدهند.

در کنار اینکه پرند برای سکونت مناسب است می تواند برای خرید املاک پرند تجاری هم فرصت ایده‌آلی باشد؛ اگر می خواهید که کسب و کاری راه اندازی کنید و برای خرید یا حتی اجاره و رهن فضای کسب و کارتان دچار مشکل هستید باید بدانید که قیمت مغازه در پرند نسبت به منطقه های دیگر ارزان تر است و با وجود اینکه موقعیت جغرافیایی عالی داشته و همچنین ظرفیت های موجود در آن شهر می تواند یک یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری، رشد و پیشرفت باشد. پیش بینی می شود که آینده درخشانی در این شهر در خصوص سرمایه گذاری و سکونت وجود داشته باشد و در آن پروژه های متفاوتی در حال تکمیل هستند که می توان باغ ریل، طرح های ایجاد دریاچه های مصنوعی، خط مترو و…اشاره کرد.

 

سرمایه گذاری در شهر جدید پرند

امروزه روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد و عده ای در بورس و عده ای دیگر به خرید و فروش املاک یا ارزهای دیجیتال می پردازند؛ اما در میان روش های متعددی که برای سرمایه‌گذاری مطرح است می توان املاک و مستغلات را به عنوان یک روش مطمئن مطرح کرد؛ در حوزه خرید و فروش املاک شما به سود مطمئن و تضمین شده ای می‌رسید و نسبت به روش های دیگر ریسک پایین تری خواهد داشت. اگر تمایل دارید تا یکی از سود آور ترین و بهترین نمونه های سرمایه گذاری را بشناسید می‌توان گفت که خرید و فروش املاک تجاری بهترین انتخاب برای شماست.

از مواردی که موجب میشود تا افراد با اطمینان بیشتری برای سرمایه گذاری و خرید و فروش املاک تجاری اداری اقدام کنند این است که با سپری شدن زمان و شناخت بیشتر مردم نسبت به مجتمع ارزش مجتمع بیشتر خواهد شد و هر چقدر که املاک تجاری با گذشت زمان روبرو شود قطعاً دچار افت ارزش نمی‌شود و این با وجودی که برای املاک مسکونی گذشت زمان سبب می‌شود تا ملک از ارزش کمتری برخوردار باشد.

برای شهر پرند هم به همین شیوه است و خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر جدید پرند میتواند یک موقعیت عالی سرمایه‌گذاری برای شما محسوب شود و البته هم اکنون قیمت مغازه در پرند نسبت به پایتخت ارزانتر است و شما می توانید با خرید املاک پرند تجاری یک فرصت درخشان و عالی را برای خودتان به وجود بیاورید.

در خصوص خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر جدید پرند این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برخلاف املاک مسکونی شما در هر فصل سال می توانید این معامله را انجام بدهید و همواره مشتری برای آن وجود دارد و همانند املاک مسکونی نیست که دارای فصل نقل و انتقال باشد.

 

 

خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در پرند

 

برای خرید و فروش املاک پرند تجاری به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال این هستید تا یک مشاوره املاک معتبر برای خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر جدید پرند را بشناسید به شما بنگاه مشاوره املاک پیرا مید پرند را معرفی می‌کنیم که به عنوان یک مشاوره املاک معتبر محسوب می شود و با مدیریت حسین هدایتی و خوشبختانه طی سال های فعالیت کاری خود توانسته است خدمات با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه بدهند و جلب رضایت آنها را اولویت اصلی کاری خود قرار داده است؛و می توانند بهترین خدمات مشاوره ای را در حوزه خرید و فروش املاک به شما ارائه بدهند و البته تمامی خدمات و معاملاتی که در این دپارتمان انجام می شود با نظر و نظارت گروه حقوقی بوده و مشکلی برای شما در حین معاملات به همراه نخواهد داشت.

خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در پرند

 

 

 

 

 

در صورتی که تمایل به خرید املاک در هر کدام از فازهای پرند از صفر تا شش داشته‌اید میتوانید از مشاوره املاک پرند استفاده نمایید و همچنین خدمات عالی و یکپارچه ای دیگری از طراحی تا ساخت و دکوراسیون واحد املاک پرند توسط این مجموعه انجام می گردد.

دپارتمان املاک پرند مفتخر است تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ها و قیمت های منصفانه به شما عزیزان ارائه بدهد.

 

شماره های تماس

09106667004

02156953700

02156953800

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.