تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 15:28
کد خبر : 40932

دانلود بازی AI War 2 Zenith Onslaught برای PC

دانلود بازی AI War 2 Zenith Onslaught برای PC

دانلود بازی AI War 2 Zenith Onslaught برای کامپیوتر آنچه امروز در مورد بازی‌های استراتژیک کلاسیک بیشتر می‌بینیم، استفاده آن‌ها از فضا و کهکشان‌ها به‌عنوان سوژه اصلی خود است. بسیاری از عناوینی که امروز..

دانلود بازی AI War 2 Zenith Onslaught برای کامپیوتر

آنچه امروز در مورد بازی‌های استراتژیک کلاسیک بیشتر می‌بینیم، استفاده آن‌ها از فضا و کهکشان‌ها به‌عنوان سوژه اصلی خود است. بسیاری از عناوینی که امروز در سبک استراتژی وارد بازار بازی‌های ویدیویی می‌شوند حال و هوای علمی تخیلی داشته و در میدان‌های نبرد آن‌ها در فضای بیکران شکل می‌گیرد. حرکت نیروها در تمامی ابعاد یکی از نکات کلیدی این سبک بازی‌های استراتژیک است که درهای زیادی را در تنوع گیم پلی باز می‌کند. بازی AI War 2 از استودیو Arcen Games یکی از همین عنوان‌ها است که نبردهای فضایی را محور اصلی خود قرار داده تا شما را به خود علاقه‌مند کند.

در دومین بسته الحاقی که برای بازی AI Wars 2 منتشرشده است، نژاد جدید و بیگانه‌ای با نام Zenith به بازی اضافه‌شده است. این نژاد در دنیایی که ما در آن وجود داریم از بین رفته‌اند اما ناگهان روزی سروکله آن‌ها میان جنگ ما با هوش مصنوعی پیدا می‌شود. دانشمندان علت این موضوع را تداخل میان جهان‌های موازی می‌دانند و Zenith های دیده‌شده از دنیای موازی دیگری وارد دنیای جنگ‌زده داستان ما شده‌اند. به‌جز نژاد جدید Zenith،۱۵ مدل سفینه فضایی جدید، ۷ ساختمان دفاعی جدید، ۲ سبک جدید از نقشه‌های نبرد و ۱۰ مدل هوش مصنوعی جدید نیز در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده‌اند. سازندگان بازی بیش از ۱ سال برای ساخت این بسته کارکرده‌اند تا عنوان کامل و پرمحتوایی را برای بازی ارائه دهند.

داستان بازی داستانی معروف و آشنا است. هوش مصنوعی قدرتمند و پیشرفته‌ای به وجود آمده و طی جنگ‌های متعددی با بشریت، تمامی کهکشان را تحت سلطه خود قرار داده است. تمام کهکشان به‌جز یک سیاره کوچک که سیاره شما خواهد بود. شما به‌عنوان رهبر آخرین نیروهای بشریت باید علیه این هوش مصنوعی قدرتمند به پا خیزید و تمام تلاش خود را برای شکست آن بکنید چراکه آخرین امید بشریت هستید.

اما از داستان کلیشه‌ای بازی که بگذریم، درزمینهٔ گیم پلی با یک بازی نسبتاً متفاوت استراتژیک طرف هستید که نکته قابل‌توجه آن نبردهای بزرگ و وسیع در فضای بیکران است. به‌جای آنکه کنترل واحدهای کوچک از نیروها را در دسترس داشته باشید، بازی معمولاً واحدهای بزرگی از سفینه‌های فضایی مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در بازی باید این واحدهای بزرگ را مدیریت کنید و نیروهای مختلفی که هرکدام قابلیت خاصی را ارائه می‌دهند تلفیق کرده تا ارتشی قدرتمند و همه‌فن‌حریف داشته باشید و به پیروزی برسید.

یکی دیگر از عناصر گیم پلی، فاکتوری است به نام AIP که مخفف AI Progress بوده و در آن میزان توجه هوش مصنوعی دشمن به شما را نشان می‌دهد. با پیشروی در بازی و به تصرف درآوردن منظومه‌های بیشتر، این فاکتور عدد بالاتری گرفته و شما تهدید جدی‌تری برای حریف خود محسوب می‌شوید که به دنبال آن نیروهای پیشرفته‌تر و قوی‌تر را برای مقابله با شما می‌فرستد. مدیریت این فاکتور از جنبه‌های مهم بازی است زیرا اگر به‌سرعت AIP بالایی را کسب کنید، نبردهای شما بسیار سخت و چالش‌برانگیز می‌شود. البته بازی راه‌هایی را برای کاهش این عدد نیز قرار داده تا از این امر اجتناب شود.

اگر به فضا و کهکشان و نبردهای وسیع و مهیج که در مقیاس بزرگ در آن شکل می‌گیرد علاقه دارید، AI War 2 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. تعداد بسیار بالای نیروهای درگیر جنگ در صفحه‌نمایش شما که با جلوه‌های زیبایی یکدیگر را نابود می‌کنند در کنار مدیریت و فرماندهی آن‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش است که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kerbal Space Program و Stellaris را نیز بررسی کنید..

در ادامه برای دانلود بازی AI War 2 Zenith Onslaught با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, or 10 64bit
Processor: Dual Core 64bit CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 510+, Radeon HD5900+, or Intel HD4000+
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

AI War 2 AI War 2 AI War 2 AI War 2 AI War 2

نوشته دانلود بازی AI War 2 Zenith Onslaught برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.