تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 10:14
کد خبر : 3539

دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید

دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید

دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید شهر به طور عجیبی تغییر کرده است. دزدان که به صورت مخفیان کار خود را پیش می‌برند حالا به طور آشکارا در همه جا دیده می‌شوند. چیزی در این میان درست نیست. با..

دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید

شهر به طور عجیبی تغییر کرده است. دزدان که به صورت مخفیان کار خود را پیش می‌برند حالا به طور آشکارا در همه جا دیده می‌شوند. چیزی در این میان درست نیست. با دیدن بشقاب پرنده‌هایی که از بالای سرتان عبور می‌کند مواردی را حدس خواهید زد. به نظر آدم فضایی‌ها در پوست جدیدی به زمین آمده‌اند. آنها شکل دزدان نابه کار در آمده تا زمین را نابود کنند. شما به عنوان قهرمان بازی جدید و منحصر به فرد Aliens Drive Me Crazy وارد میدان شده و اجازه هیچ کاری را به آن‌ها ندهید. مراحل مختلف و سرگرم کننده‌ای وجود دارد که هر کدام چالش‌های مخصوص به خود را پیش روی شما قرار خواهند داد. هر مرحله از خانه‌های بسیاری تشکیل شده است که دزدان در آنها جای‌گیر شده و با سلاح‌های خود انتظار شما را می‌کشند. وسایل نقلیه مختلفی برای طی کردن مراحل در دسترس شما خواهند بود اما همه باز نخواهند بود برای دست یابی به آنها باید تلاش کرده و امتیاز کسب کنید. در پایان هر سطح خانه بزرگی وجود دارد که از گروگان‌ها دران حفاظت می‌شود. می‌تواند گفت غول بازی را در آن جا ملاقات خواهید کرد.

+ گرافیک بازی :

با دیدن حجم بازی خواهید گفت گرافیک طراحی شده چندان مناسب نیست اما در این بازی موضوع برعکس خواهد بود و شما شاهد یکی از بهترین گرافیک‌ها و صحنه‌های ساخته شده خواهید بود. ماشین‌ها، ساختمان‌ها و هر چیز که در این بازی قابل مشاهده است به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است. افکت‌های تصویری و نورپردازی‌های انجام شده به بازی حال و هوای تازه‌ای داده است. بهترین و ساده‌ترین کنترلر ها را برای این بازی در نظر گرفته‌اند. در بخش منو شاهد ساده‌ترین طراحی هستیم و گزینه‌ها در دسترس هستند. زمانی که سوار بر ماشین هستید هیچ دکمه‌ای در صفحه وجود نخواهد داشت اما زمانی که برای نبرد آماده می‌شوید دکمه‌های مختلفی در دسترس شما خواهد بود تا سلاح خود را تغییر داده و یا کارهای دیگری را انجام دهید. موسیقی متن کار شده جذاب خاصی را به مراحل داده است. شاید بخشی از هیجان بازی را موسیقی متن به شما خواهد. صدای فرو ریختن ساختمان‌ها و یا شلیک‌های پی در پی می‌تواند جذابیت ویژه‌ای را برای شما به وجود آورد.

+ کلیات + جمع بندی :

می‌توان بخش سخت بازی را خانه‌ای در نظر گرفت که گروگان‌ها در آن جا با دست و پای بسته قرار داده شده و این وظیفه شماست تا آنها را آزاد کنید. خانه خالی نبوده و افراد خبره با سلاح‌های قوی و مختلفی برای کشتن شما انتظار می‌کشند. با بالا رفتن مراحل آزاد سازی گروگان‌ها از این خانه سخت و سخت‌تر خواهد شد. با کسب امتیاز خواهید توانست تا به سلاح‌های قوی و قدرتمندتری دست پیدا کرده و همچنین وسایل نقلیه بهتری را نیز آزاد کنید. شخصیت بازی، قابل شخصی سازی بوده و می‌توانید با طرح‌های آماده موجود او را متحول نمایید. در اول بازی یک جان بیشتر نخواهید داشت اما می‌توانید از بخش خرید جان‌های بیشتری را خریده و با خیال راحتی به لول های بالاتری بروید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل متنوع و جذاب
  2. لوکیشن های متنوع برای مبارزه
  3. وسایل نقلیه متفاوت
  4. سلاح های قوی و کشنده
  5. امکان ارتقاء و بهبود شخصیت بازی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی Aliens Drive Me Crazy هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Aliens Drive Me Crazy Aliens Drive Me Crazy Aliens Drive Me Crazy Aliens Drive Me Crazy Aliens Drive Me Crazy Aliens Drive Me Crazy Aliens Drive Me Crazy

نوشته دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.