تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 8:07
کد خبر : 27216

دانلود بازی Angry Birds Friends برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds Friends برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds Friends برای اندروید اگر در میان بازی های موجود به دنبال عنوانی منحصر به فرد هستید که هم بتوانید خودتان در اوقات فراغت استفاده کنید و هم بتوانید آن را در اختیار کودکتان قرار ده..

دانلود بازی Angry Birds Friends برای اندروید

اگر در میان بازی های موجود به دنبال عنوانی منحصر به فرد هستید که هم بتوانید خودتان در اوقات فراغت استفاده کنید و هم بتوانید آن را در اختیار کودکتان قرار دهید، بی شک سری Angry Birds می تواند بهترین گزینه باشد. برای معرفی بهتر باید به سال 2009 بازگردیم، جایی که توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Rovio Entertainment Corporation اولین نسخه از سری پرندگان خشمگین را عرضه کردند، محصولی شگفت انگیز که توانست نظر افراد بسیاری را به خود جذب کند. به مرور زمان آنها نسخه های متنوعی را توسعه دادند و پرندگان بیشتری را نیز طراحی نمودند تا به امروز که به Angry Birds Friends می رسیم، آخرین شاهکار آنها که می تواند دوستان را برای ساعت ها در کنار هم جمع کند.

+ بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی ها!

عنوانAngry Birds Friend نسبت به سری بازی های قبلی خود تفاوت آنچنانی نکرده و این یعنی گیم پلی به اندازه قدیم اعتیاد آور است منتهی مراحلی جدید و چالش های سرگرم کننده ای به آن اضافه شده تا در محیط های شگفت انگیز مهارت کاربران را بسنجد. لیگ جهانی برای در بر گرفتن شما آماده شده، آیا می توانید به رقابتی هیجان انگیز پیوسته که دارای بازیکنانی از سراسر جهان است ؟! بار دیگر خوک ها به تخم پرندگان دست برد زده اند و این نشان دهنده جنگی دوباره در میان آنها و پرندگان خشمگین است.

هر هفته 3 مسابقه ی جدید وجود دارد که می توانید دوستانتان را با آنها به چالش بکشید و یا برای نمایش قدرت به دیگر رقبا از آنها بهره مند شوید.هر مسابقه شامل 12 سطح جدید خواهد بود، مراحلی که می توانند با داشتن چالش های جذاب کاربران را سر شوق آورده و هیجان زده کنند. با پشت سر گذاشتن صحیح مراحل می توانید به امتیازات بالایی دست پیدا کنید و از سویی دیگر در لیگ جهانی به جام ستارگان راه پیدا کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. 12 سطح جدید در هر مسابقه
  2. 3 مسابقه جدید در هر هفته
  3. محیط های متنوع و جذاب برای مبارزه با خوک ها
  4. پرندگان خشمگین مختلف و جدید
  5. رقابت در لیگ جهانی برای صعود به لیگ ستارگان
  6. به چالش کشیدن دوستان و دیگر رقبا

بازی Angry Birds Friends هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Angry Birds Friends برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.