تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 10:30
کد خبر : 33046

دانلود بازی Bonkies برای PC

دانلود بازی Bonkies برای PC

دانلود بازی Bonkies برای کامپیوتر ساخت‌وساز عملی است که در آن هوش، خلاقیت و کار تیمی حرف اول را میزند. هر چه این سه عنصر در تعامل بهتری با یکدیگر باشند، سازه‌ای خلاقانه‌تر و شگفت‌انگیزتر خلق می‌شود. ب..

دانلود بازی Bonkies برای کامپیوتر

ساخت‌وساز عملی است که در آن هوش، خلاقیت و کار تیمی حرف اول را میزند. هر چه این سه عنصر در تعامل بهتری با یکدیگر باشند، سازه‌ای خلاقانه‌تر و شگفت‌انگیزتر خلق می‌شود. بازی Bonkies از استودیو Gauntlet این فرصت را به شما می‌دهد تا در کنار دوستان خود به‌صورت گروهی، سازه‌های مختلفی را بنا کنید و با همکاری و همفکری لحظات لذت بخشی را در کنار هم سپری کنید. اگر بازی را بخواهیم در چند کلمه توصیف کنیم؛ داستان میمون‌هایی فضایی به همراه Jetpack و بازوهای رباتیک که به ساخت‌وساز مشغول‌اند! هر کس با خواندن این جمله، دیگر دلیلی برای امتحان نکردن این بازی ندارد.

گیم پلی بازی را می‌توان یک نسخه پیشرفته‌تر و جذاب‌تر از Tetris دانست با این تفاوت که همکاری با بازیکنان دیگر در آن ضروری است. هرچند در بازی می‌توان تک‌نفره هم پیشروی کرد اما تجربه خالص و ناب بازی را زمانی می‌چشید که با گروهی از افراد دیگر همکاری کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. بخش داستانی بازی کوتاه است چراکه تمرکز اصلی بر روی بخش چندنفره بوده و شما سریعاً وارد این دنیای جذاب ساخت‌وساز گروهی می‌شوید. هدف مراحل بازی ساده است. شما باید مطابق طرح و نقشه‌ای که در مرحله پیش روی شما است، سازه‌ها را بسازید. درصد پیشروی شما در پایین صفحه نشان داده می‌شود و همین‌طور هر مرحله چند قسمت جدا دارد که برای غلبه به آن تمامی آن‌ها را به اتمام برسانید. درواقع هر قسمت سازه شما را بزرگ‌تر و پیچیده‌تر می‌کند.

شخصیت‌های شما و دوستانتان میمون‌هایی دوست‌داشتنی در لباس‌های فضایی مجهز به Jetpack هستند که باید با استفاده از بازوهای رباتیک آن‌ها، قطعاتی که در کنار صحنه در اختیارتان قرار می‌گیرد را برداشته و در جای خود قرار دهید تا سازه خود را کامل کنید. هرکدام از قطعات و بلوک‌ها شکل خاصی دارند. بعضی‌ها شیشه‌ای هستند و در صورت افتادن از ارتفاع می‌شکنند همچنین بعضی از آن‌ها خاصیت انفجاری دارند و درصورتی‌که احتیاط نکنید، ممکن است کل سازه شما را با خاک یکسان کنند و مجبور شوید مرحله را دوباره از نو شروع کنید. در طول فرایند ساخت‌وساز به داربست‌هایی زردرنگ نیز نیازمند می‌شوید که جزئی از سازه اصلی شما نیستند و در انتها باید آن‌ها را جدا کنید تا مرحله به اتمام برسد و این جدا کردن هم نیازمند دقت شما است تا سازه‌ی ارزشمندتان در اثر حرکت اشتباه، فرونریزد.

مراحل بسیاری در بازی وجود دارد و هرکدام با پیشروی سخت‌تر می‌شوند و سازه‌هایی پیچیده‌تر و چالش‌برانگیزتر را پیش روی شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود گیم پلی بازی و عنصر معمایی آن بسیار عمیق و قوی شود. میمون‌های داستان بسیار بامزه و جذاب هستند و طنز و کمدی را به تجربه شما اضافه می‌کنند تا علاوه بر همفکری و استفاده از قدرت ذهن، خنده را نیز در هنگام بازی کردن به لبانتان بنشانند و در کنار دوستان خود تجربه‌ای به یادمان دی و پر از اتفاقات خنده‌دار و خاص را داشته باشید.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys Ultimate Knockout و Pummel Party را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bonkies با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Bonkies Bonkies Bonkies Bonkies

نوشته دانلود بازی Bonkies برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.