تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 جولای 2021 - 13:30
کد خبر : 43197

دانلود بازی Champions of Avan برای اندروید

دانلود بازی Champions of Avan برای اندروید

دانلود بازی Champions of Avan برای اندروید یک پادشاهی کوچک یا یک امپراتوری عظیم؟ این شما هستید که در بازی Champions of Avan – Idle RPG تصمیم خواهید گرفت که شهر شما به چه شکل ساخته شود. در این بازی نقش..

دانلود بازی Champions of Avan برای اندروید

یک پادشاهی کوچک یا یک امپراتوری عظیم؟ این شما هستید که در بازی Champions of Avan – Idle RPG تصمیم خواهید گرفت که شهر شما به چه شکل ساخته شود. در این بازی نقش‌آفرینی می‌توانید شهر خود را به هر یک یا هر چیز دیگری که آرزو دارید تبدیل کنید! با داشتن منابع متنوعی مانند چوب، سنگ و طلا و همچنین دارابودن فناوری فراوان قرون وسطایی، تنها چیزی که مانع شما می‌شود آرزوی شخصی شماست. این بازی را توسعه‌دهندگانی از استودیو Early Morning Studio برای علاقه‌مندان به سبک نقش‌آفرینی و شهرسازی طراحی و منتشر کرده‌اند. این دومین بازی جذابی است که آنها برای گوشی‌های همراه منتشر ساخته‌اند. اولین بازی آنها با نام Vampire’s Fall منتشر شد که این عنوان هم در سبک نقش‌آفرینی بود.

شهری قرون وسطی ایجاد کنید و آن را توسعه دهید!

با شروع بازی شما فقط چند واحد در اختیار دارید که آنها مواد موردنیاز شما را برای ساختن روستایی کوچک فراهم می‌کنند. برای تبدیل‌شدن به شهری بزرگ و پرجمعیت، راه دور و درازی در پیش دارید. شما باید طلای موردنیاز برای تهیه ساختارهای بزرگ‌تر را به دست آورید و کسانی را که جرئت ایستادن در راه شما را دارند به قتل برسانید. دهکده شما بخشی از سرزمین Rokmyer است، دنیایی پر از منابع برای جمع‌آوری و استفاده از آن ها. از دریاچه‌ها و باتلاق‌ها گرفته تا دره‌های کوهستانی و جنگل‌های سایه‌دار، همه آنها دارایی‌هایی برای تصاحب دارند – اما بدون آزمایش، چالش و جنگ هیچ‌چیز به دست نمی‌آید. این یک بازی استخراج از معادن است که سرنوشت کل یک شهر در دست شماست.

در این بازی RPG اکشن با قهرمانان خارق‌العاده‌ای روبرو خواهید شد و آنها را در لیست خود جذب می‌کنید! از gung-ho Inyen گرفته تا Xaphan و Ayabe مرموز، راه‌های منحصربه‌فردی برای کمک به پیشرفت شما دارند. به کمک این شخصیت‌ها می‌توانید دشمنان مرگباری همچون نگهبانان شرور کوهستان و مادر وحشتناک اژدها که بر سرزمین تسلط دارند را نابود کنید. آنها بدون جنگ از سمت خود کناره‌گیری نخواهند کرد.

Champions of Avan ماجراجویی است که همه چیز را در خود جای‌داده است. دهکده خود را رشد دهید، به یک توسعه‌دهنده برتر قهرمانان RPG تبدیل شوید و هر کار دیگری برای ساخت یک میراث بزرگ را انجام دهید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وجود منابع مختلف برای ساخت و ساز
  2. ساختمان های متنوع برای ساختن
  3. دشمنان چالش برانگیز و سر سخت
  4. شخصیت های قهرمان منحصر به فرد
  5. ماموریت و رویدادهای روزانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Champions of Avan هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Champions of Avan Champions of Avan Champions of Avan Champions of Avan

نوشته دانلود بازی Champions of Avan برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.