تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 11:03
کد خبر : 9561

دانلود بازی Clean Road برای اندروید

دانلود بازی Clean Road برای اندروید

دانلود بازی Clean Road برای اندروید در این پست کنار شما همراهان همیشگی پارسی گیم هستیم تا عنوانی منحصر به فرد و سرگرم کننده را معرفی کنیم. بعضی وقت ها عناوینی را در مارکت ها و یا سایت های بازی مشاهده ..

دانلود بازی Clean Road برای اندروید

در این پست کنار شما همراهان همیشگی پارسی گیم هستیم تا عنوانی منحصر به فرد و سرگرم کننده را معرفی کنیم. بعضی وقت ها عناوینی را در مارکت ها و یا سایت های بازی مشاهده می کنیم که به نظر خودمان چندان ارزشی ندارند و یا شاید با دیدن اسکرین شات های آنها چندان رغبتی به دریافت آنها نداشته باشیم اما نباید همیشه از روی حجم فایل دریافتی و یا امتیاز قضاوت کنیم چرا که عناوین بسیاری هستند که با داشتن حجم کم داری گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده هستند مانند Clean Road که دارای حجمی 32 مگابایتی ست اما مراحلی سرگرم کننده و گیم پلی هیجان انگیز دارد.

+ جاده ها را برای عبور وسایل نقلیه تمیز کنید!

همانطور که گفته شد، بازی جدید و زیبای Clean Road با اینکه حجم کمی دارد اما دارای محیطی فوق العاده جذاب و گیم پلی بسیار سرگرم کننده است. شاید در زمستان ماشین آلاتی را دیده باشید که در مسیرهای مختلف برای پاک سازی مسیر عبور وسایل نقلیه تلا می کنند، نظرتان چیست که شما نیز تجربه ای در اینباره کسب کنید؟ بازی مورد بحث این امکان را به شما خواهد داد تا پشت خودروی خود بنشینید و در مسیری برفگیر قرار گرفته تا مسیر را برای عبور وسایل نقلیه پاک سازی کنید.

مسیری که در آن قرار خواهید گرفت، تنها پر از برف نیست، موانع و وسایل نقلیه ای وجود دارد که نباید در هنگام پاکسازی به آنها برخورد کنید و در صورت برخورد بازنده خواهید شد. با کسب امتیاز می توانید ماشین برف پاک را ارتقاء داده و یا کلاً آن را با نسخه ای بهتر عوض کنید. علاوه بر محیط برفگیر، مسیرهای دیگری نیز وجود دارد که باید از موادی که پرشده اند پاک سازی شوند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ماشین های پاک کننده مختلف
  2. مسیرهای متفاوت
  3. علاوه بر برف موادهای دیگری برای پاک سازی وجود دارد
  4. از موانع دوری کنید تا گیم آور نشوید
  5. گیم پلی سرگرم کننده
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Clean Road هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Clean Road Clean Road Clean Road Clean Road Clean Road

نوشته دانلود بازی Clean Road برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.