تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 11:25
کد خبر : 18433

دانلود بازی Creative Destruction برای اندروید

دانلود بازی Creative Destruction برای اندروید

دانلود بازی Creative Destruction برای اندروید طی چند سال اخیر شاهد معروف و محبوب شدن بازی‌های آنلاین چندنفره بر روی کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی بودیم. بازی‌هایی مثل Fortnite و یا PUBG که به خاطر ..

دانلود بازی Creative Destruction برای اندروید

طی چند سال اخیر شاهد معروف و محبوب شدن بازی‌های آنلاین چندنفره بر روی کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی بودیم. بازی‌هایی مثل Fortnite و یا PUBG که به خاطر خوش‌ساخت بودنشان توانسته‌اند هواداران چندمیلیونی و فراوانی را کسب نموده‌اند. حال، زمان آن رسیده است که طرفداران بازی‌های موبایل نیز بتوانند این عناوین را بر روی گوشی‌های هوشمندشان تجربه کنند. اگر از دوستداران و هواداران بازی Fortnite هستید و دوست دارید که بازی‌ای همانند این عنوان محبوب را بر روی گوشی‌های خود داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

در بازی پرطرفدار Creative Destruction که در سبک اکشن و توسط استودیوی بازی‌سازی NetEase Games تهیه و تولید گشته است، به‌عنوان یک جنگجو و به‌وسیله‌ی چتر نجات وارد میدان نبرد در برابر دیگر رقیبان شده و باید تا آخرین لحظه و تا جایی که دیگر هیچ فرد دیگری باقی نمانده، دست از مبارزه نکشیده تا بتوانید به‌صورت کاملاً برنده زمین مسابقه را ترک نمایید. به‌وسیله‌ی سلاح‌های متنوع و متعددی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد که می‌توانند در اختیار شما قرار بگیرند، هیچ‌گاه دستتان برای مبارزه خالی نخواهد بود. بهترین دیوارهایی را که می‌توانید، بسازید و از طرفی دیگر سازه‌های حریفانتان را با خاک یکسان کرده و در این حین مراقب طوفان سهمگینی که سراغتان خواهد آمد نیز باشید چراکه با رسیدن طوفان، دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. وجود سیستم آب و هوایی و زمانی باعث ایجاد نوع جدیدی از سرگرمی شده که می‌تواند شمارا تا ساعت‌ها سرگرم کند.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

گرافیک سه‌بعدی و زیبا، مناسب گوشی‌های هوشمند

  1. وجود تسلیحات متنوع و گوناگون
  2. وجود مودهای مختلف برای بازی و امکان رقابت به‌صورت تک‌نفره و یا تیمی
  3. قابلیت ساخت سازه‌های مختلف و متنوع حین انجام بازی

بازی Creative Destruction هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Creative Destruction Creative Destruction Creative Destruction

نوشته دانلود بازی Creative Destruction برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.