تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 4:30
کد خبر : 36635

دانلود بازی Critical Ops برای اندروید

دانلود بازی Critical Ops برای اندروید

دانلود بازی Critical Ops برای اندروید بازی های بسیاری در سبک شوتر اول شخص ساخته شده است که علاقه مندان منحصر به فرد خود را دارند. بازیکنانی که در شوتینگ مهارت و توانایی قابل توجهی دارند، اکنون قادرند ..

دانلود بازی Critical Ops برای اندروید

بازی های بسیاری در سبک شوتر اول شخص ساخته شده است که علاقه مندان منحصر به فرد خود را دارند. بازیکنانی که در شوتینگ مهارت و توانایی قابل توجهی دارند، اکنون قادرند ویژگی و تکنیک های خاص خود را در بازی های سبک شوتینگ جدید به رخ سایر بازیکنان بکشند. یکی از جدیدترین بازی های سبک اکشن که می تواند برای ساعت ها بازیکنان را درگیر چالش های جذاب خود کند، Critical Ops نام دارد، عنوانی هیجان انگیز جذاب که به صورت آنلاین قرار است کاربرانی از سراسر جهان را به چالش بکشاند.

+ سلاح و زره های مختلف و جذاب!

از بین صد ها سلاح، بهترین را انتخاب و زره قوی و ضد گلوگه برای به حداقل رساندن آسیب فیزیکی، بر تن کنید. بیش از ده نقشه برای رقابت بین گروه ضربت و تروریست که همیشه بحث در مورد آن ها در تمامی بازی های شوتینگ بوده، طراحی شده است. در این گیم پلی، مهارت و توانایی شما نتیجه ی بازی را تعیین می کند که آیا برنده می شوید و یا بازنده.

هر گیمر قادر است تیم منحصر به فردی را با دوستان یا اعضای خانواده خود تشکیل دهد و در نهایت یکی از تیم های تروریس ت و یا ضربت را برای آغاز نبردی هیجان انگیز انتخاب کنید. از جذاب ترین ویژگی های این بازی، امکان سفارشی سازی سلاح های طراحی شده است که بازیکنان می توانند با طرح های زیادی که برای اسلحه ها توسعه داده شده، سلاح مورد نظر را با توجه به سلیقه ی خود، سفارشی سازی کنند.

حالت آنلاین و PVP !

حالت آنلاین یا همان pvp بازی، توسط طراحان بسیار خوب و بدون نقض توسعه داده شده و هریک از گیمرها برای به چالش کشیدن توانایی های خود با سایر رقبا در جهان، می توانند از این حالت جذاب استفاده کنند. گرافیک بازی با جزییات کامل و جلوه های نمایشی جذاب طراحی شده که انفجار و شلیک اسلحه ها، با نمای خیلی مهیج و عالی توسعه داده شده است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از ده ها سلاح و زره های زیبا
  2. قابلیت سفارسی سازی سلاح ها
  3. وجود بیش از ده نقشه برای دو گروه ضربت و تروریست
  4. بروزسانی های پیاپی برای افزدون ویژگی های جدید
  5. گیم پلی اکشن و سرگرم کننده
  6. محیط گرافیکی چشم نواز با صدا گذاری خارق العاده

بازی Critical Ops هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Critical Ops Critical Ops Critical Ops Critical Ops Critical Ops

نوشته دانلود بازی Critical Ops برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.