تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 ژوئن 2021 - 4:30
کد خبر : 42965

دانلود بازی Cyberika برای اندروید

دانلود بازی Cyberika برای اندروید

دانلود بازی Cyberika: Action Cyberpunk RPG برای اندروید در حال حاضر که بازی سایبرپانک 2077 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است، بسیاری از طرفداران به دنبال نسخه ای هستند تا بتوانند بازی را ب..

دانلود بازی Cyberika: Action Cyberpunk RPG برای اندروید

در حال حاضر که بازی سایبرپانک 2077 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است، بسیاری از طرفداران به دنبال نسخه ای هستند تا بتوانند بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کرده و از آن لذت ببرند اما متاسفانه توسعه دهندگان برای سیستم عامل اندروید نسخه ای در نظر نگرفته اند ولی جای نگرانی نیست چرا که به واسطه بازی جدید Cyberika: Action Cyberpunk RPG می توانید حس و حالی مشابه را تجربه کرده و از داستانی سراسر هیجان انگیز لذت ببرید.

+ تجربه سایبرپانک در اسمارت فون اندرویدی!

Cyberika یک RPG اکشن با گیم پلی ماجراجویی است که دارای یک داستان عمیق در یک جهان سایبرپانک است. آیا آماده کاوش در شهری در آینده نزدیک به نام Bradbury Complex هستید؟ با ساکنان آن دیدار کنید ، ماموریت های مهم را تکمیل نمایید، در خیابان های تاریک با پانک های عجیب و غریب بجنگید و در اتومبیل ورزشی خود در خیابان هایی که با نئون های رنگی روشن شده اند به مسابقه دادن مشغول شوید.

شهر پر از تناقض است، خیابان ها سرشار از فقر و فناوری آینده در کنار هم هستند. پول و اسلحه در اینجا بیشتر مشکلات را حل می کند. پلیس ناتوان از پیشگیری جرم و جنابت است. با شروع سفر خود در یک آپارتمان در حومه شهر، ماجراجویی مهیجی در انتظار شماست. به مرور می توانید لباس های شیک و بهترین اسلحه ها را بخرید و همچنین سریعترین اتومبیل قابل تصور را بدست آورید و به یک پنت هاوس در مرکز شهر منتقل شوید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ماموریت های هیجان انگیز و جذاب
  2. سلاح های متنوع برای دفاع و حمله به دشمنان
  3. امکان شخصی سازی کاراکتر بازی با موارد مختلف
  4. خط داستانی هیجان انگیز
  5. گیم پلی اکشن و نقش آفرینی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Cyberika هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.9 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Cyberika Cyberika Cyberika Cyberika Cyberika

نوشته دانلود بازی Cyberika برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.