تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 13:30
کد خبر : 36377

دانلود بازی Devil May Cry برای اندروید

دانلود بازی Devil May Cry برای اندروید

دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat برای اندروید با دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat تجربه شکار موجودات اهریمنی و شرور را به صفحه‌های موبایل خود بیاورید و از تجربه این عنوان محبوب لذت ب..

دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat برای اندروید

با دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat تجربه شکار موجودات اهریمنی و شرور را به صفحه‌های موبایل خود بیاورید و از تجربه این عنوان محبوب لذت ببرید. این بازی یک عنوان جذاب و مهیج در دنیای سری بازی‌های Devil May Cry است که توسط استودیو Yuchang Game و با همکاری دقیق تیم Capcom ساخته‌شده است. بازی همان ویژگی‌های کلیدی سری بازی‌های DmC را در دل خود جای‌داده و مبارزاتی اکشن و مهیج در کنار طیف گسترده‌ای از کمبوهای مرگبار و دشمنان اهریمنی را برایتان فراهم آورده است. این بازی تجربه‌ای دقیق و مهیج از سری DmC را مهمان صفحه‌نمایش موبایل‌های شما می‌کند.

برای تجربه‌ای به‌یادماندنی و نفس‌گیر آماده شوید!

بازی برای اینکه به اصول سری بازی‌های DmC پایبند باشد، کاراکترهای به‌یادماندنی این سری را در کنار سلاح‌های منحصربه‌فردشان بازسازی کرده است. در کنار این موارد مبارزات با Boss های مختلف نیز وجود دارد تا مهارت شما به‌عنوان بازیکن به چالش کشیده شود. تجربه‌ای حیرت‌انگیز از دنیایی تاریک و مملو از اهریمن‌ها در انتظارتان است. پس شمشیرها و تفنگ‌های خود را آماده کنید و برای مهیج‌ترین مبارزاتی که در گوشی موبایل می‌توانید تجربه کنید تمرین کنید.

کنترلرهای حرفه ای که برای بازی Devil May Cry طراحی شده است، به نوعی عمل خواهند کرد تا شما در برابر Boss های قدرتمند بتوانید به بهترین شکل ممکن ظاهر شده و نبرد هیجان انگیز را تجربه کنید. گرافیک بازی در حد کنسولی بوده و می تواند با جلوه های نمایشی فوق العاده چشمان کاربر را به صفحه خیره کرده و او مسخ خود کند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وجود طیف گسترده‌ای از مراحل مختلف و مهیج
  2. تنوع بالای دشمنانی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید
  3. مبارزات مهیج با Boss های جذاب و به‌یادماندنی
  4. گیم پلی اکشن و هیجان‌انگیز
  5. انیمیشن‌ها و گرافیک چشم‌نواز
  6. کنترلرهای مناسب برای گوشی
  7. کمبوهای متعدد و حرکت‌های رزمی جذاب

بازی Devil May Cry: Peak of Combat هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Devil May Cry Devil May Cry Devil May Cry Devil May Cry

نوشته دانلود بازی Devil May Cry برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.