تاریخ انتشار : شنبه 15 می 2021 - 13:30
کد خبر : 38781

دانلود بازی Diamond Quest 2 برای اندروید

دانلود بازی Diamond Quest 2 برای اندروید

دانلود بازی Diamond Quest 2 برای اندروید در گذشته ای نه چندان دور، بازی های پلتفرمینگ مانند سونیک، سوپر ماریو و غیره، با داشتن مراحلی جذاب و سرگرم کننده بازیکن را برای ساعت ها درگیر چالش های جذاب خود ..

دانلود بازی Diamond Quest 2 برای اندروید

در گذشته ای نه چندان دور، بازی های پلتفرمینگ مانند سونیک، سوپر ماریو و غیره، با داشتن مراحلی جذاب و سرگرم کننده بازیکن را برای ساعت ها درگیر چالش های جذاب خود می کردند. حال و در عصر حاضر، محصولات ویدیویی بی شماری وجود دارد که می توان با آنها سرگرم بود، اما برخی از آنها گیم پلی اعتیاد آور دارند، یعنی فقط کافی است تا یکبار و یک مرحله از آن را تجربه کنید، دیگر تمام روز و شب شما آن بازی خواهد شد. بازی اندرویدی Diamond Quest 2 را می توان جزو محبوب ترین و اعتیاد آورترین بازی های ماجراجویی دانست که با چالش های خاص خود، می تواند شما را سرگرم کند.

+ خودروهای متنوع، حالت بازی های جذاب!

در Diamond Quest 2: The Lost Temple ، شما یک کاوشگر بی باک هستید که در اعماق جنگل های معبد آنگکوروات، سیاه چال های قلعه باواریا و غارهای یخی به دنبال باقیمانده های تمدن بشری میگردید. ماموریت شما این است که یک سری سنگهای قیمتی را قبل از فرا رسیدن زمان خروج از معبد، جمع آوری کنید. در ماجراجویی خود، با چالش های بسیاری روبه رو خواهید شد که هر کدام به راه و روشی کنار زده می شوند، برگ ها را بشکنید، تار عنکبوت را بشکافید تا جواهرات گرانبها را به دست آورید. جاذبه، تخته سنگ های متعادل را کنترل می کند و آنها را به پایین سرازیر خواهد کرد تا موجوداتی که آهسته هستنند، از جمله خود شما را از بین ببرد. در پایان هر نقشه، یک رئیس هیولا میزبان شما خواهد بود و تا او را شکست ندهید به مراحله بعدی نخواهید رفت.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وجود 100 سطح منحصر به فرد با بروزرسانی های بسیار
  2. تله و موانع بسیار برای پشت سر گذاشتن
  3. محیط ها و معابد مختلف برای جستجو
  4. سنگ های قیمتی را از سراسر جهان بازی به دست آورید
  5. در پایان هر مرحله با رئیسی قدرتمند مبارزه کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Diamond Quest 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Diamond Quest 2 Diamond Quest 2 Diamond Quest 2 Diamond Quest 2

نوشته دانلود بازی Diamond Quest 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.