تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 10:30
کد خبر : 31820

دانلود بازی Disjunction برای PC

دانلود بازی Disjunction برای PC

دانلود بازی Disjunction برای کامپیوتر آینده چیزی است که از فکر سازندگان بازی‌های ویدیویی هرگز بیرون نخواهد رفت. حال می‌خواهد این آینده آخرالزمانی باشد یا نشان‌دهنده پیشرفت فنّاوری بشریت، هرکدام سوژه‌ه..

دانلود بازی Disjunction برای کامپیوتر

آینده چیزی است که از فکر سازندگان بازی‌های ویدیویی هرگز بیرون نخواهد رفت. حال می‌خواهد این آینده آخرالزمانی باشد یا نشان‌دهنده پیشرفت فنّاوری بشریت، هرکدام سوژه‌هایی پرطرفدار و جذاب هستند که پتانسیل تعریف یک داستان عمیق را خواهند داشت. بازی Disjunction از استودیو Ape Tribe Games قدم در همین مسیر گذاشته تا با داستانی قوی و گیم پلی‌ای پویا و متنوع شما را مجذوب خودش کند. داستان بازی در سال 2048 در نیویورک اتفاق می‌افتد، زمانی که ماده مخدری به نام Shard در سطح شهر به‌وفور یافت می‌شود و زندگی بسیاری از شهروندان را مختل کرده است. هنگامی‌که نامیدی در شهر موج میزند، سه نفر از شهروندان ماهر و چیره تصمیم می‌گیرند تا راز این ماده، چگونگی پخش آن و دست‌های پشت پرده‌ای که از مقامات بالای شهر هم هستند را پیدا و به سزای اعمالشان برسانند.

بازی از سه عنصر اصلی نقش‌آفرینی، اکشن و مخفی‌کاری تشکیل‌شده که هرکدام به‌تنهایی با عمق زیادی طراحی‌شده‌اند و درعین‌حال با یکدیگر در تعامل بسیار خوب و سازنده هستند. هرکدام از سه شخصیت بازی سبک منحصربه‌فردی دارند و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید بازی را همان‌گونه که دوست دارید پیش ببرید و در این زمینه هیچ محدودیتی بر شما اعمال نمی‌شود. یا با تفنگ‌های بزرگ با قدرت تخریبی بالا، همه‌چیز را از بین ببرید، یا با مخفی‌کاری و استفاده از صدا خفه کن، کمترین درگیری را با دشمنان داشته باشید و مانند یک نینجای حرفه‌ای فقط رد سایه‌ای از خود را باقی بگذارید.

داستان بازی نیز روایتی قوی و پرعمق است و انتخاب‌های شما در طول بازی، بر پیشروی داستان تأثیرگذار است. این عنصر بازی کردن دوباره را در کنار سبک گیم پلی‌های متفاوت بسیار لذت‌بخش می‌کند و شاید بار دوم، با سبکی کاملاً متفاوت بازی را با اتمام برسانید و جنبه‌های جدیدی از داستان برای شما برملا شود. کنترل کاراکترها هم بسیار ساده و روان است و گیم پلی را برای شما تجربه‌ای لذت‌بخش می‌کند. هوش مصنوعی دشمنان و میدان دیدشان هم در هر مرحله با جزییات خوبی طراحی‌شده تا چالش‌برانگیزتر شوند و شما را مجبور به تفکر و نقشه کشیدن پیش از جلو رفتن بکند.

اگر به این سبک بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deus Ex Mankind Divided و Cyberpunk 2077 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Disjunction با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770, 1024 MB, Shader Model 3.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

Disjunction Disjunction Disjunction Disjunction

نوشته دانلود بازی Disjunction برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.