تاریخ انتشار : دوشنبه 24 می 2021 - 5:30
کد خبر : 7031

دانلود بازی Dream League Soccer 2021 برای اندروید

دانلود بازی Dream League Soccer 2021 برای اندروید

دانلود بازی Dream League Soccer 2021 برای اندروید یکی از بازی های ورزشی قدرتمندی که توانسته فوتبال را به خوبی برای علاقه مندانش شبیه سازی کند، سری Dream League Soccer است. این عنوان جذاب و هیجان انگیز..

دانلود بازی Dream League Soccer 2021 برای اندروید

یکی از بازی های ورزشی قدرتمندی که توانسته فوتبال را به خوبی برای علاقه مندانش شبیه سازی کند، سری Dream League Soccer است. این عنوان جذاب و هیجان انگیز را توسعه دهندگانی از استودیوی بازی سازی First Touch Games Ltd. طراحی و برای علاقه مندان منتشر کرده اند. آن ها هر ساله نسخه ای تازه را برای طرفداران خود به نمایش می گذارند که دارای ویژگی های تازه و تیم های بروزی است. Dream League Soccer 2021 از جدیدترین نسخه های این سری بوده که بر اساس ترکیبات و استادیوم های فصل 20 – 21 فوتبال جهان توسعه داده شده است.

+ تجربه ای متفاوت از فصل 20 – 21 فوتبال جهان !

به واسطه بازی جدید و سرگرم کننده Dream League Soccer 2021 می توانید تیم رویایی خود را ساخته و در نهایت برای آنکه در سراسر جهان مطرح شوید، وارد مسابقات سراسری شوید. برای ساخت تیم، می توانید از 4000 بازیکن مجاز FIFPro Build کمک بگیرید. هر پست نیازمند بازیکنی مناسب و قدرتمند است. به واسطه گزینه ای تازه که در نسخه 21 این سری بازی قرار داده شده است، کاربران می توانند در برابر دیگر بازیکنان سراسر جهان به رقابت مشغول شده و مهارت خود را بسنجند.

اگر احساس می کنید که تیم شما ضعفی دارد و نمی توانید در مسابقات پیروز میدان باشید، بهتر است تا از مربیان سرشناس و کارآزموده برای رشد توانایی های فنی و جسمی بازیکنان خود استفاده کنید. اگر به دنبال دریافت جوایز و همچنین پاداش های بزرگ هستید، می توانید در فصول و رویدادهای منظم شرکت کنید و قدرت خود را به نمایش بگذارید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. تیم رویایی خود را از بیش از 4000 بازیکن مجاز FIFPro Build بسازید و توسعه دهید
  2. ضربات ، تکل ها و سیو های دروازه بان با حرکت کاملاً سه بعدی
  3. با Dream League Live در برابر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید
  4. از مربیان برای رشد توانایی های فنی و جسمی بازیکنان خود استفاده کنید
  5. در فصول و رویدادهای منظم شرکت کنید تا جوایز بی نظیری کسب کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Dream League Soccer 2021e هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Dream League Soccer 2021 Dream League Soccer 2021 Dream League Soccer 2021 Dream League Soccer 2021 Dream League Soccer 2021

نوشته دانلود بازی Dream League Soccer 2021 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.