تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 7:30
کد خبر : 41268

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای اندروید

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای اندروید

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای اندروید اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و بخصوص فوتبال باشید، قطعاً چندباری با یکی از عناوین بی نظیر سری PES سرگرم شده و با دوستان خود، رقابتی هیجان انگیز را پ..

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای اندروید

اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و بخصوص فوتبال باشید، قطعاً چندباری با یکی از عناوین بی نظیر سری PES سرگرم شده و با دوستان خود، رقابتی هیجان انگیز را پشت سر گذاشته اید. هر ساله شاهد این هستیم که نسخه های جدیدتری از این سری برای علاقه مندان منتشر می شود که با ویژگی های منحصر به فرد و بخش های مختلفی همراه است. eFootball PES 2021 علاوه بر داشتن موارد جدید، اسمی تازه نیز به خود دیده است که کونامی برای این نام گذاری دلایل خود را دارد.

+ شور و هیجان در رقابت های آنلاین دوستانه !

همه چیز به مانند نسخه کنسولی توسعه پیدا کرده تا تجربه ای منحصر به فرد را در اسمارت فون خود داشته باشید. در میان صدها تیم لایسنس شده از لیگ های معتبر جهانی، تیم محبوب خود را پیدا کرده و برای به چالش کشیده شدن توسط دیگر بازیکنان و یا حتی دوستان خود آماده شوید. می توانید با شرکت در تورنمنت های مختلف از جمله لیگ قهرمانان و یا لیگ اروپا مهارت های خود را به نمایش بگذارید.
اگر احساس می کنید بازیکنان قدیمی مانند پله، مارادونا و یا کارلس پویول می توانند در مسابقات پیش رو شما را پیروز میدان کنند، بهتر است زمان بیشتری برای آزاد سازی اسطوره های تاریخی خرج کنید، قطعاً ضرر نخواهید کرد. از نظر گرافیکی می توان گفت بازی eFootball PES 2021 نسبت به سال قبل پیشرفت چشم گیری داشته و می تواند علاقه مندان را راضی کند. گیم پلی با داشتن تکنیک های متنوع از جمله Finesse Dribble و یا Inspire که باعث می شود بازیکنان اطرافتان رفتاری مخصوص با شما داشته باشند، پیشرفت های روبه جلویی را داشته است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. صدها تیم از لیگ های معتبر اروپایی
  2. بازی در تورنمنت های مختلف
  3. رقابت به صورت آنلاین
  4. آزاد سازی اسطوره های قدیمی
  5. گیم پلی پیشرفته همراه با تکنیک های جدید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی eFootball PES 2021 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

eFootball PES 2020 eFootball PES 2020 eFootball PES 2020 eFootball PES 2020 eFootball PES 2020

نوشته دانلود بازی eFootball PES 2021 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.