تاریخ انتشار : یکشنبه 31 ژانویه 2021 - 16:16
کد خبر : 29651

دانلود بازی Encodya برای PC

دانلود بازی Encodya برای PC

دانلود بازی Encodya برای کامپیوتر قدم گذاشتن در دنیای آینده سوژه‌ای است که بسیاری از بازی‌های ویدیویی امروزه موردتوجه خود قرار داده‌اند و هرکدام به نحوی داستان خود را در این آینده سرشار از تکنولوژی و ..

دانلود بازی Encodya برای کامپیوتر

قدم گذاشتن در دنیای آینده سوژه‌ای است که بسیاری از بازی‌های ویدیویی امروزه موردتوجه خود قرار داده‌اند و هرکدام به نحوی داستان خود را در این آینده سرشار از تکنولوژی و به‌نوعی تاریک و بی‌روح برای ما تعریف می‌کنند. بازی Encodya از استودیو Assemble Entertainment روایتی از یک دختربچه‌ی کوچک در کنار ربات غول‌پیکرش که برای زنده ماندن در شهر تاریک و پیشرفته برلین تلاش می‌کنند را به ما ارائه می‌دهد. شهری که تحت سلطنت حاکمانی بی‌رحم و تشنه‌ی قدرت است که زندگی را برای شهروندان عادی به‌خصوص شخصیت‌های اصلی ما بسیار دشوار و طاقت‌فرسا کرده‌اند. شخصیت‌پردازی دختربچه داستان و دوست رباتش در عین ساده بودن، جزییات و عمق زیادی دارد که در طول بازی به‌مرور به شما نشان داده می‌شود. ربات غول‌پیکر او در هر شرایطی دختربچه و محافظت از جان او را اولویت قرار می‌دهد و همین‌طور به‌عنوان یک ربات، شخصیتی گرم و دوست‌داشتنی دارد.

در طول بازی باید به جای‌جای شهر رفته و با جمع‌آوری منابع مختلف که می‌تواند شامل انواع ضایعات نیز باشد، به قدرتمندتر شدن کاراکترهای خود کمک کنید. گیم پلی بازی ساده است و تنها کلیک کردن شما را می‌طلبد و چون دو شخصیت بسیار آهسته قدم برمی‌دارند، مدت‌زمان زیادی را برای جست‌وجو و لذت بردن از جو تاریک و قوی شهر خواهید داشت. شما قابلیت کنترل هرکدام از شخصیت‌ها را دارید و در مواقع ضروری می‌توانید کنترل شخصیت‌ها را جابه‌جا کنید تا مراحل را پشت سر بگذارید و از پس موانع بازی برآیید.

طراحی محیط و جزییات گرافیکی در بازی بسیار زیبا و با دقت ساخته‌وپرداخته شده‌اند و کاملاً حس قدم زدن در آینده را به شما منتقل می‌کند. چراغ‌های نئون رنگارنگ، جو تاریک و پوسیده شهر و فاقد پوشش گیاهی همگی در کنار هم این اتمسفر قوی برای غرق شدن در آن را فراهم می‌کند. همچنین صداگذاری این شهر مدرن جالب است و ماجراجویی‌های شما در آن را برایتان لذت‌بخش‌تر و قابل‌درک‌تر خواهد کرد. این بازی به‌عنوان یک بازی ماجرایی ساده اما عمیق، ارزش وقت گذاشتن را دارد و تجربه‌ای ساده، زیبا و درعین‌حال عمیق از آینده تاریک را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌های آینده‌نگرانه و ماجرایی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Detroit Become Human و Cloudpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Encodya با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7 (64bit)
Processor: i5-8250U @ 1.60GHz (or equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel(R) UHD Graphics 620 (or equivalent)
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10 (64bit)
Processor: i7-9700 @ 3.00GHz (or faster)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (or newer)
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Encodya Encodya Encodya

نوشته دانلود بازی Encodya برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.