تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 5:13
کد خبر : 35405

دانلود بازی Endless Legend Monstrous Tales برای PC

دانلود بازی Endless Legend Monstrous Tales برای PC

دانلود بازی Endless Legend Monstrous Tales برای کامپیوتر Endless Legend (افسانه بی‌پایان) یک بازی استراتژی فانتزی 4X است که آن را Amplitude Studios طراحی کرده و توسط Iceberg Interactive برای مایکروساف..

دانلود بازی Endless Legend Monstrous Tales برای کامپیوتر

Endless Legend (افسانه بی‌پایان) یک بازی استراتژی فانتزی 4X است که آن را Amplitude Studios طراحی کرده و توسط Iceberg Interactive برای مایکروسافت ویندوز و Mac OS X در سپتامبر 2014 منتشر شده است. هدف از این بازی، تسلط بر جهان Auriga با یکی از یازده نژاد یا جناح‌های موجود از طریق دیپلماسی یا جنگ، توسعه‌ی تکنولوژی‌های پیشرفته، کاوش زمین‌های اطراف و ایجاد شهرهای جدید است. این بازی دوم ساخته شده توسط Amplitude Studios از مجموعه‌ی Endless Legend، پس از Endless Space است.

در این بسته الحاقی خط داستانی جدیدی به بازی اضافه‌شده است که ماجراهای خطرناک و مهیجی در آن انتظارتان را می‌کشد. این به‌روزرسانی شامل ۲۰ مرحله جدید است که در هرکدام از آن‌ها افسانه‌ها و هیولاهای جدیدی در کمین شما نشسته‌اند. در کنار این موارد نژادهای جدیدی را در دنیای Aurgia را ملاقات کنید که در جای‌جای آن سکونت دارند و جوانب تازه‌ای از این دنیای مرموز را برای شما برملا می‌کنند.

بازیکنان می‌توانند از یکی از چهارده جناح موجود استفاده کنند، هر کدام با ویژگی‌های خاص خود از جمله ظاهر، یگان، توانایی‌ها و سبک‌های متفاوت بازی مثل، Wild Walkers ساکنان اسبق جنگل که سحر و جادو را برای کنترل و شکل دادن به جهان طبیعی به کار گرفته‌اند یا Broken Lords شوالیه‌های پرافتخار و دلیری که اصالت خود را از دست داده‌اند و مانند اشباحی در داخل زره‌هایشان هستند، Vaulters آهنگران بزرگ و هنرمندی که بیشتر تاریخ گذشته‌ی خود را زیر زمین به سر برده‌اند، Mezari مهاجران فضایی که با توجه به از دست دادن فضاپیما و تکنولوژی خود در پی کنار آمدن با شرایط جدید می‌باشند، جادوگران، تجار و چندین قبیله و نژاد جدید دیگر مثل Mykara و Forgotten که در این نسخه به بازی اضافه شدند و هر کدام دارای ظاهر و خصوصیات منحصربه‌فرد هستند.

این بازی در سرزمین Auriga تنظیم شده است، منطقه‌ی ‌بازی در هنگام شروع با توجه به نقشه زمین و اكوسيستم‌های آن، به صورت تصادفی انتخاب می‌شود که بر روی نقشه مانند یك شبكه شش ضلعی نشان داده خواهد شد. تیرگی ناشی از جنگ، فضای بازی را که نیاز به اکتشاف برای یافتن منابع توسط نیروهای تحت فرمان بازیکن می‌پوشاند. هر مکان، جناح‌های کوچک و نژادهایی دارد که بازیکنان باید از آنها برای تشکیل امپراتوری رو به رشد خود استفاده کنند. با این حال، بر خلاف دیگر بازی‌های 4X، نقشه جهان در Legends Endless از مناطق جداگانه تشکیل شده است. هنگامی که یک شهر برای اولین بار در مرزهای یک منطقه تاسیس شد، کل منطقه بخشی از قلمرو و کنترل جناح می‌شود. در آغاز هر بازی، هر جناح با یک واحد مهاجرین برای ایجاد اولین شهر و منطقه آغاز و تنها می‌توانند یک شهر را در داخل مرزهای خود قرار دهند. جنبه دیگری از گیم‌پلی، پیشرفت در کسب منابع است که در چندین دوره به چهار حوزه تقسیم شده است. چهار حوزه منابع عبارتند از ارتش، علم و صنعت، توسعه، اقتصاد و جمعیت. هر بخش از آنها در راستای کسب تجربه‌ی بازیکن می‌باشد و به هدف خاصی از پیروزی بازیکن کمک می‌کند.

شهرها جایی هستند که ارتش‌ها از آن‌جا شکل گرفته و رشد می‌کنند و شامل واحدهای فردی است که دارای توانایی‌های منحصربه خود هستند و توسط بازیکن انتخاب می‌شوند، شامل انواع واحدهای مختلف شده و قابل استفاده در مبارزات گوناگون هستند. بازیکنان ارتش را از طریق یک سیستم نقطه‌گذاری جابجا می‌کنند. هر حرکت، یک نقطه عمل (Action Point) را از بین می‌برد تا زمانی‌که شمارنده صفر شود، در این موقع هیچ اقدام دیگری نمی‌تواند انجام شود. این واحدها به منظور اکتشاف، مبارزه و دیپلماسی استفاده می‌شوند. واحدهای ارتشی را می‌توان با تجهیزات مختلف خریداری کرد که بسته به علاقه‌مندی بازیکن متغیر هستند. هم‌چنین امکان حضور یک قهرمان در این ارتش فراهم شده، فردی قدرتمند دارای مهارت‌های ویژه که به سبک بازی شخصیت مشخصی می‌دهد.

سازندگان یک سیستم ماموریت یابی در دنیای بازی گنجانده‌اند که در کنار داستان اصلی، وظیفه‌های کوچک‌تر دیگری را به صورت زمان‌دار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. امکان ایجاد اتحاد بین ملیت‌های مختلف و هم‌چنین بوجود آمدن جنگ سرد در زمان صلح نیز بهمراه قابلیت بازی آنلاین و شبکه‌ای از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی هستند. Civilization VI و Endless Space 2 دیگر بازی‌های مشابه هستند که قابلیت رقابت با این بازی را دارند.

در ادامه برای دانلود بازی Endless Legend Monstrous Tales با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: 2.5Ghz Intel Core 2 Quad Q8300 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB nVidia Geforce GT460 or equivalent, 500 MB ATI HD4850 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: 3.5Ghz Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB nVidia Geforce GTX660 or equivalent, 1GB ATI HD7850 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

تصاویری از محیط بازی :

Endless Legend Endless Legend Endless Legend Endless Legend

نوشته دانلود بازی Endless Legend Monstrous Tales برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.