تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 14:00
کد خبر : 35572

دانلود بازی Endless Space 2 Dark Matter برای PC

دانلود بازی Endless Space 2 Dark Matter برای PC

دانلود بازی Endless Space 2 Dark Matter برای کامپیوتر فضا و مبارزات فضایی و گشت‌وگذار در آن سوژه‌ای پرطرفدار و جذاب برای ساخت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و عناوین بسیاری در سبک‌های مختلف مانند شوتر ..

دانلود بازی Endless Space 2 Dark Matter برای کامپیوتر

فضا و مبارزات فضایی و گشت‌وگذار در آن سوژه‌ای پرطرفدار و جذاب برای ساخت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و عناوین بسیاری در سبک‌های مختلف مانند شوتر اول‌شخص، نقش‌آفرینی و استراتژیک با محوریت این سوژه ساخته و منتشر می‌شوند. فضای بیکران دست سازندگان را همواره برای ایده پردازی باز گذاشته و از این حیث به‌شدت پتانسیل بالایی برای بازی‌های ویدیویی دارد. بازی Endless Space 2 Dark Matter از استودیو Amplitude که به‌تازگی بسته الحاقی Dark Matter هم برای آن منتشرشده یک بازی مهیج استراتژیک فضایی است و حرفه‌ای زیادی برای گفتن دارد.

در بسته الحاقی Dark Matter بخش داستانی جدیدی به بازی اضافه‌شده که در آن ۱۲ مأموریت جدید وجود دارد و جوانب جدیدی از داستان جذاب بازی در کنار آنچه منجر به نابودی نژاد Endless ها شد را برایتان روایت می‌کند. در کنار این تعداد زیادی تغییر در تکنولوژی‌های بازی برای نیروها ایجادشده تا تجربه بازی برای شما جدید و تازه بماند.

دنیای مرموز بازی توسط موجوداتی بسیار قدرتمند و خداگونه به اسم Endless ساخته‌شده است که دیگر اثری از خودشان وجود ندارد اما تکنولوژی‌های آن‌ها و سازه‌های قدیمی‌شان در کنار عنصر مرموزی به اسم Dust در سرتاسر کهکشان باقی‌مانده است. شما در این دنیای مرموز و گسترده به گشت‌وگذار می‌پردازید تا رازهای این نژاد مرموز و قدرتمند را برملا کنید و از تکنولوژی آن‌ها برای شکوفایی و قدرتمند شدن ملت خود استفاده کنید. در این مسیر اما چالش‌های بسیاری سر راه شما قرار خواهد گرفت و شما تنها نژادی نیستید که به دنبال این چیزها است.

شما مرکز اصلی خودتان را در فضا بناکرده و از آنجا شروع به توسعه و گسترش دادن آن می‌کنید. به‌مرور با رهبری خوب و مدیریت، جمعیت نژاد شما بیشتر می‌شود و برای اکتشاف‌های خطرناک در فضای بیکران آماده‌تر می‌شوید. با ساخت نیروهای نظامی و سفینه‌های جنگی مختلف و ارتقا دادن آن‌ها به نقاط مختلف فضا سفر کنید و علاوه بر از بین بردن دشمنان احتمالی، تجهیزات و تکنولوژی‌های باستانی را بازیابی کرده و از آن خود کنید.

در بازی ۸ ملیت مختلف وجود دارد که می‌توانید کنترل هرکدام را بر عهده بگیرید. هر ملیت، نیروهای مخصوص به خودش را دارد و کاملاً متفاوت از دیگری مدیریت می‌شود. از نکات جذاب بازی، عمق بسیار بالای شخصی‌سازی و ارتقا دادن تجهیزات و سفینه‌های فضایی شما است که با وجود اینکه یک بازی استراتژیک را تجربه می‌کنید، این امر به‌شدت موردتوجه سازندگان قرار داشته و عملاً عنصر بازی‌های نقش‌آفرینی را به نحوه‌ای متفاوت به آن اضافه کرده است. گرافیک زیبای بازی و نورپردازی‌های جذاب آن در نبردهای فضایی و همین‌طور به تصویر کشیدن چشم‌نواز کهکشان بیکران از دیگر نکات مثبت این بازی محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stellaris و Civilization VI را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Endless Space 2 Dark Matter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3 4th generation / i5 2nd generation / A6 series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 / AMD Radeon 5800 series / NVidia 550Ti
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3 5th generation (or newer) / i5 3rd generation (or newer) / FX4170 (or newer)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 8000 series or newer / NVidia GTX 660 or newer
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Recommended Resolution: 1920 x 1080

تصاویری از محیط بازی :

Endless Space 2 Dark Matter Endless Space 2 Dark Matter Endless Space 2 Dark Matter Endless Space 2 Dark Matter

نوشته دانلود بازی Endless Space 2 Dark Matter برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.