تاریخ انتشار : یکشنبه 6 ژوئن 2021 - 10:30
کد خبر : 43000

دانلود بازی Eraser برای اندروید

دانلود بازی Eraser برای اندروید

دانلود بازی Eraser: Deadline Nightmare برای اندروید داستان بازی Eraser: Deadline Nightmare از جایی شروع می‌شود که یک مهندس نقش کش ساختمانی، وقتی زیر بار سنگین‌کارهای خود حتی شب را هم اجازه ندارد بخواب..

دانلود بازی Eraser: Deadline Nightmare برای اندروید

داستان بازی Eraser: Deadline Nightmare از جایی شروع می‌شود که یک مهندس نقش کش ساختمانی، وقتی زیر بار سنگین‌کارهای خود حتی شب را هم اجازه ندارد بخوابد، برای چند لحظه که چشمانش را روی‌هم قرار می‌دهد، خود را در جهانی می‌بیند که در آن به قهرمانی بزرگ تبدیل شده اما یک ماژیک فسفری قرمز او را دنبال می‌کند و شما باید به او کمک کنید. این محصول ویدئویی توسط استودیو HIKER GAMES برای علاقه‌مندان به بازی‌های پازلی و پلتفرمینگ طراحی شده است و می‌تواند با چالش‌های متنوع و بسیار خود، بازیکنان را برای روزها سرگرم کند.

فرار از دست ماژیک فسفری !

شاید در این فکر هستید که چگونه می‌توانید به این مهندس نقشه‌کش کمک کنید؟ ساده است، یک پاک‌کن در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که به‌واسطه آن می‌توانید در هر مرحله مسیرهای مختلف را تغییر داده و یا مسیر جدیدی برای عبور قهرمان داستان ایجاد کنید تا از دست ماژیک فسفری قرمزرنگ در امان باشد.

محیط بازی به‌صورت پلتفمر دوبعدی طراحی شده و از جزئیات مناسبی بهره می‌برد. زمینه آبی رنگی که در تمام صحنه‌ها آن را مشاهده خواهیم کرد، برگه‌ای مناسب برای نقشه‌کشی بوده که بر روی آن مسیرهای مختلف با رنگی سفید چاپ شده است.

Eraser با جلوه‌های بصری نرم و موسیقی جذاب، گیم پلی مبتنی بر فیزیک و درعین‌حال اعتیادآور می‌تواند بازیکنان را برای ساعت‌ها درگیر خود کند. اما سؤالی که در این میان شکل می‌گیرد این است که آیا می‌توانید به طراح کمک کنید تا نقشه‌ها را برای مهلت مقرر تمام کرده و از کابوس خود فرار کند؟

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. با موانع عجیب و غریب روبه رو شوید
  2. از سکانس های کنش غریزی لذت ببرید.
  3. بیش از 70 سطح منحصر به فرد
  4. 6 فصل مجزا برای کاوش
  5. گیم پلی سرگرم کننده و نوآورانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Eraser: Deadline Nightmare هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Eraser Eraser Eraser Eraser Eraser

نوشته دانلود بازی Eraser برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.