تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 9:55
کد خبر : 9572

دانلود بازی Falcon Squad برای اندروید

دانلود بازی Falcon Squad برای اندروید

دانلود بازی Falcon Squad برای اندروید در آینده ای نزدیک، بشر تمام سیارات منظومه شمسی را فتح می کند، بنابراین به بزرگترین نژاد کهکشان تبدیل خواهد شد. با احساس تهدید بالقوه، سایر نژادها نیروهای مسلح خود..

دانلود بازی Falcon Squad برای اندروید

در آینده ای نزدیک، بشر تمام سیارات منظومه شمسی را فتح می کند، بنابراین به بزرگترین نژاد کهکشان تبدیل خواهد شد. با احساس تهدید بالقوه، سایر نژادها نیروهای مسلح خود را جمع کردند و خود را برای نبردی اساسی آماده ساختند و در نهایت نژاد بشر را نابود ساختند. انسانها از یک حمله ناگهانی رنج برده بودند و بسیاری از مستعمرات فضایی را از دست دادند شما که زمانی قهرمان زمان خود بودید، اکنون باید در انزوا زندگی می کردید اما زمانی نمی گذرد که باید خود را برای جنگیدن با هواپیماهای دشمن در نبرد با نیروهای بیگانه شیطانی آماده کنید. این بازی Falcon Squad است که بازیکنان را به مبارزه در فضا دعوت می کند.

+ گرافیکی پیکسلی اما تجهیزاتی بروز و مدرن!

توسعه دهندگان برای آنکه صحنه های خاطره انگیز و جذابی را برای ترفنداران خود به نمایش بگذارند و گاهاً آنها را به گذشته های دور، زمانی که کنسول سگا و آتاری هنوز در بورس بودند، ببرند، محیط را با گرافیکی پیکسلی طراحی کرده اند. این مهم نیست که مراحل به شکلی نمایش داده شوند، مهم این است که امکانات و قابلیت های مبارزه ای در چه حد باشند! ابزارهای مبارزه به شکل مدرن و بروز طراحی و در دسترس بازیکنان قرار داده شده اند تا نبرد با دشمنان و کارفرمایان آنها ساده و لذت بخش باشد. شما با دشمنان شیطانی زیادی روبرو خواهید شد و با بسیاری از کارفرمایان مهاجم در جنگ های کهکشان برخورد خواهید کرد. آیا مطمئن هستید که در جنگ با بیگانه زنده خواهید ماند؟

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 120 سطح شگفت انگیز
  2. بسیاری از جت های جنگی و هواپیماهای بدون سرنشین
  3. مهمات و اسلحه های پشتیبانی کننده با گزینه های مختلف ارتقا
  4. حالت های مختلف و اضافی برای بازی
  5. نبردهای جذاب PVP
  6. گرافیکی پیکسلی و جذاب به همراه صداگذاری مناسب

بازی Falcon Squad هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Falcon Squad Falcon Squad Falcon Squad Falcon Squad

نوشته دانلود بازی Falcon Squad برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.