تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 9:35
کد خبر : 26069

دانلود بازی Ghosts of War برای اندروید

دانلود بازی Ghosts of War برای اندروید

دانلود بازی Ghosts of War برای اندروید جنگ جهانی دوم نه به نفع متحدین بود نه متفقین، اما هیجان و شور خاصی داشت که نظر بسیاری از بازی سازان را برای تولید محصولی در این باره به خود جذب کرد. سالهاست که د..

دانلود بازی Ghosts of War برای اندروید

جنگ جهانی دوم نه به نفع متحدین بود نه متفقین، اما هیجان و شور خاصی داشت که نظر بسیاری از بازی سازان را برای تولید محصولی در این باره به خود جذب کرد. سالهاست که در پلتفرم های مختلف شاهد به نمایش درآمدن انواع مختلفی از بازی ها هستیم که جنگ جهانی دوم را از زاویه ای به نمایش می گذارد. استودیوی بازی سازی XDEVS LTD نیز به سراغ همین موضوع رفته و آن با زاوریه دیدی خاص با بازی جدید و جذابی به نام Ghosts of War به نمایش گذاشته اند که وضعیت آن روزها را به نمایش در می آورد. این عنوان شگفت انگیز در ژانر اکشن منتشر شده و از محیطی فوق گرافیکی و به نوعی کنسولی بهره می برد که این موضوع باعث خواهد شد تا کاربران از جلوه های تصویری به هیجان بالایی دست پیدا کنند.

+ جنگ جهانی دوم و تمامی اتفاقات آن!

در ابتدای بازی، شما باید جبه ای که قرار است برای آنها مبارزه کنید را انتخاب نمایید. آیا دوست دارید در گروه متحدین باشید یا گروه متفقین؟! پس از آن، باید تمامی ماموریت های مربوط به آن گروه را تکمیل و تک تک آنان را به سرانجام برسانید. تمامی کاراکترها و تجهیزات جنگ جهانی دوم را طراحان بسیار خوب و دقیق ساخته اند که از جمله ی آن ها می توان به اسلحه ی تامسون، هواپیماهای جنگی که با ملخ های بزرگ به پرواز در می آمدند و چهره و لباس های همه ی سربازان و فرماندهان کشورهای ایالات متحده آمریکا، روسیه، ژاپن، آلمان و… اشاره کرد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. 23 نوع سلاح مختلف مانند اسلحه ی تامسون
  2. 3 نقشه ی منحصر به فرد برای مکان یابی یا
  3. وجود ده ها جنگنده‌ی غول اسا و قدرتمند
  4. امکان ارتقا و بهبودی سلاح ها در بازی
  5. نبردهای تیمی آنلاین با دوستان یا سایر بازیکنان جهان
  6. محیط گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Ghosts of War هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Ghosts of War Ghosts of War Ghosts of War Ghosts of War Ghosts of War

نوشته دانلود بازی Ghosts of War برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.