تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 9:30
کد خبر : 28069

دانلود بازی Gods Will Fall برای PC

دانلود بازی Gods Will Fall برای PC

دانلود بازی Gods Will Fall برای کامپیوتر خدایان پلید همواره سوژه‌ی خوبی برای ساخت داستان‌های اساطیری بزرگ هستند. سناریوهایی که در آن انسان‌ها موجوداتی ضعیف و آسیب‌پذیر هستند و برای پیروزی و غلبه بر دش..

دانلود بازی Gods Will Fall برای کامپیوتر

خدایان پلید همواره سوژه‌ی خوبی برای ساخت داستان‌های اساطیری بزرگ هستند. سناریوهایی که در آن انسان‌ها موجوداتی ضعیف و آسیب‌پذیر هستند و برای پیروزی و غلبه بر دشمنان خود که بسیار از آن‌ها قدرتمندتر هستند امید چندانی ندارند اما همچنان تلاش می‌کنند. بازی Gods Will Fall از استودیو Deep Silver یکی از همین عناوین است که این نوع داستان را چاشنی کار خود قرار داده است. داستان بازی از ظلم چند هزارساله خدایان بر انسان‌ها روایت می‌کند. آن‌ها با بی‌رحمی تمام بر بشریت حکومت می‌کنند و انتظار پرستیده شدن و اطاعت بی‌چون‌وچرا را از انسان‌ها دارند. همچنین هر مرد و زن و کودکی باید با یاد کردن سوگندی اطاعت خود از خدایان را نشان دهد و کسانی که از این کار اجتناب کنند، مرگی سخت و دردناک در انتظارشان خواهد بود. اینجا است که 8 مبارز شجاع از قبایل مختلف که قوی‌ترین و باهوش‌ترین در هر قبیله هستند تصمیم می‌گیرند به این دوران تاریک پایان دهند و نبرد با خدایان را برای رهایی از چنگال ستمگر آن‌ها آغاز کنند.

گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزاتی سنتی با چاشنی‌ای از بازی‌های Darksouls است. در طول بازی باید از پس دشمنان معمولی برآیید تا به نقاطی برسید که باید به ترتیب با هرکدام از خدایان که به شکل موجوداتی مختلف و عظیم‌الجثه هستند مبارزه کنید. برای ورود به محل مبارزه فقط با یکی از ۸ جنگجوی تحت کنترل خود می‌توانید وارد شوید و پس از ورود دیگر راه برگشتی ندارید. یا در نبرد پیروز می‌شوید، یا شکست می‌خورید و اسیر خواهید شد تا با جنگجویی دیگر وارد میدان شوید و در صورت پیروزی، جنگجوی شکست‌خورده را نیز نجات دهید. پس از کشتن هرکدام از خدایان، آیتم‌های مختلفی در دسترس جنگجوهای شما قرار می‌گیرد که در قدرتمندتر شدن آن‌ها مؤثر است. هرکدام از شخصیت‌ها، سلاح مخصوص به خود و سبک مبارزه منحصربه‌فردی دارند. شما می‌توانید تمرکز خود را بر روی یکی از آن‌ها گذاشته و او را بیشتر از بقیه قوی کنید اما به این نکته هم باید توجه کنید که در صورت مبارزه پی‌درپی با یک کاراکتر، او خسته شده و کارایی خود را از دست می‌دهد و امکان شکست خوردن در نبرد برایش بیشتر می‌شود، درنتیجه باید کاراکترهای خود و نبردهای آن‌ها را مدیریت کنید. نکته جالب دیگر این است که سطح سختی بازی تصادفی تعیین می‌شود به این معنا که هر نبرد شما با خدایان مختلف می‌تواند آسان یا سخت باشد و در هر ست بازی کردن، این سختی‌ها متفاوت است. برای مثال می‌تواند نبرد اول شما بسیار سخت باشد ولی در بار دومی که بازی را امتحان می‌کنید، این‌گونه نباشد. نقشه بازی متشکل از دو منطقه است که یکی میدان‌های نبرد با خدایان و دیگری محدوده وسیعی است که این میدان‌ها را به هم وصل می‌کند. هرکدام از مناطق جزییات مخصوص به خود را دارند و به‌خوبی طراحی‌شده‌اند.

گرافیک بازی سبک آبرنگی و هنری خاصی دارد که برای چشمان بسیار جذاب و دل‌انگیز هستند و جنگجوها، دشمنان عادی و خدایان هرکدام با جزییات بالا طراحی‌شده‌اند. حرکت کاراکترها نیز واقع‌گرایانه است و حس نبرد را کاملاً به شما منتقل می‌کند. ازلحاظ صداگذاری نیز بازی چیزی کم نگذاشته و تجربه خوبی را به خورد شما می‌دهد. روان اجراشدن بازی هم از نکات مثبتی است که به لذت‌بخش‌تر شدن تجربه شما بیشتر کمک می‌کند. سیستم سختی بازی که تصادفی انتخاب می‌شود و همین‌طور تصادفی بودن تجهیزات و آیتم‌هایی که در طول بازی به دست می‌آورید، ارزش چند بار بازی کردن را به این عنوان می‌دهد که خود باعث می‌شود، تجربیات متفاوت و جذابی در هر دور بازی کردن به دست آورید.

اگر به این سبک بازی‌های علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darksiders Genesis و Ashen را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gods Will Fall با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall

نوشته دانلود بازی Gods Will Fall برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.