تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 8:41
کد خبر : 14950

دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای PC

دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای PC

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر تمدن بشری که می‌شناسیم دستخوش سال‌ها تغییر و پویش بوده است. حکومت‌های زیادی به پا خواسته‌اند و در آخر تنها تلی از خاکستر از آن‌ها باقی‌مانده است. فیلم‌های س..

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر

تمدن بشری که می‌شناسیم دستخوش سال‌ها تغییر و پویش بوده است. حکومت‌های زیادی به پا خواسته‌اند و در آخر تنها تلی از خاکستر از آن‌ها باقی‌مانده است. فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی همگی اشاره به تاریخ تاریک بشر در قرن‌های آینده دارند اما آیا بالاخره انسان به نقطه تاریک حیات خواهد رسید؟ استودیو Guerrilla Games در سال 2017 میلادی با انتشار بازی Horizon Zero Dawn برای پلی‌استیشن 4، جواب جالبی به این سؤال داد. دنیای این بازی هزاران سال پس از دنیای امروز آغاز می‌شود، جایی که ربات‌هایی غول‌آسا بر دنیا حکومت می‌کنند و انسان‌ها در قبایل کوچکی به‌زانو درآمده‌اند و بقا تنها هدفی است که برای ما مانده است. همان‌طور که فریدون مشیری دریکی از شعرهایش می‌گوید: «بشر دوباره به جنگل پناه خواهد برد! به کوه خواهد زد!به غار خواهد رفت!» با انتشار نسخه PC، فرصت مناسبی برای امتحان این دنیای آخرالزمانی دارید.

داستان بازی Horizon Zero Dawn با معرفی شخصیت زیبای آلوی شروع می‌شود. این دختر مو آتشین با وسواس زیادی خلق‌شده است و تنها چند دقیقه کافی است تا به دل شما بنشیند. آلوی در دنیای اعجاب‌انگیز بازی با سؤالات درونی دست‌وپنجه نرم می‌کند. او نمی‌داند از کجا آمده، پدر و مادرش چه کسانی هستند. تنها شانس آلوی برای یافتن حقیقت، دستگاهی است که در کودکی‌اش پیداکرده است، این گجت می‌تواند تمدن گذشته و دنیای امروزی ما را به او نشان دهد. سال‌ها از آن اتفاق می‌گذرد و حالا او دختری شجاع و مبارزی باهوش است، همراه او شوید تا بالاخره راز داستان را پیدا کند و به جواب‌های دوران کودکی‌اش برسد. سؤالات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ داده شود: این ربات‌ها از کجا پیداشده‌اند؟ چرا انسان به این وضع درآمده است؟ همه این‌ها را شما جواب خواهید داد. جدا از داستان اصلی، مراحل فرعی متعددی در بازی یافت می‌شوند و پایان دادن به بازی، کار آسانی نیست.

راهنمای قدم به قدم بازی Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn توسط استودیو Guerrilla Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Horizon Zero Dawn با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Horizon Zero Dawn 15:04:28

گیم پلی بازی Horizon Zero Dawn یک تجربه بی‌نقص برای شما خواهد ساخت. از تیر و کمان جادویی خود استفاده کنید تا ربات‌ها و دشمن را به‌زانو درآورید. چرخه روز و شب، زیبایی چشم‌نوازی به بازی بخشیده است و گوریلا گیمز به‌خوبی از پس طراحی محیط بازی برآمده است. جنگل‌ها و فضای چشم‌نواز هورایزن، قطعه‌ای از بهشت را می‌نماید. نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn همراه بسته الحاقی Frozen Wilds است که 15 تا 20 ساعت محتوای اضافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن گرافیک بازی بالا رفته است و قابلیت تنظیم گرافیکی همچون تغییر کیفیت بافت‌ها و سایه‌ها در اختیار شماست. لذت بردن از رزولوشن 4K یکی از جنبه‌های مثبت نسخه پی سی است. این بازی یکی از بهترین عنوان‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 به‌حساب می‌آید که در تصمیمی شجاعانه در اختیار شما کاربران رایانه‌های شخصی قرارگرفته است. همراه این مو آتشین زیبا شوید و راز ماجرا را پیدا کنید. در این سبک، بازی‌های Days Gone و Death Stranding را از دست ندهید.

نسخه های اولیه بازی مشکلاتی در زمینه اجرا داشت اما تمامی لینک های دانلود زیر شما را به آخرین آپدیت می رسانند و بازی بدون مشکل برای شما اجرا خواهد شد.

در ادامه برای دانلود بازی Horizon Zero Dawn با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)
DirectX: Version 12
Storage: 100 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: 100 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn Horizon Zero Dawn

نوشته دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.