تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 9:25
کد خبر : 18439

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop برای اندروید

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop برای اندروید

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop برای اندروید اگر علاقه مند به بازی های مسابقه ای و مخصوصاً ماشین سواری هستید و همچنین به دنبال عنوان جدید با گیم پلی خاصی میگردید، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای ی..

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop برای اندروید

اگر علاقه مند به بازی های مسابقه ای و مخصوصاً ماشین سواری هستید و همچنین به دنبال عنوان جدید با گیم پلی خاصی میگردید، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای یک بار هم که شده بازی Hot Wheels Infinite Loop را تجربه کنید. توسعه دهندگان استودیوی Mattel این بازی را به شکلی جذاب و هیجان انگیز توسعه داده اند که از مسابقه دادن و رقابت هیچوقت خسته نخواهید شد.

+ رقابت با خودروهای سال 2068 !

با گیم پلی هیجان انگیز و فوق العاده رقابتی بازی جدید و زیبای Hot Wheels Infinite Loop به سال ها بعد منتقل خواهید شد. سال 2068 میزبان رقابت های جدیدی از ماشین سواری بوده که سرعت در آنها به شکل جدی بالا رفته است و در کنار این موضوع مسیرها نیز بسیار چالش برانگیز و جذاب طراحی می شوند. طراحان استودیوی Mattel به جای استفاده از خودروهای کمپانی های معرفو دنیا، خلاقیت به خرج داده اند و ماشین های مسابقه ای منحصر به فردی را طراحی کرده اند.

هر مسابقه دارای پاداشی مخصوص به خود است که البته به برندگان داده می شود و اما کسب برد و رتبه اول در رقابت های پیش رو کار چندان ساده ای نیست. قدرت ماشین ها به همدیگر نزدیک بوده و همین مسئله کسب پیروزی در رقابت های جهانی را سخت می کند. با کسب رتبه اول در هر مسابقه، می توانید باعث آزاد شدن ماشین های بیشتر و گزینه های شخصی سازی شوید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از ده نوع خودروی مختلف با قدرت های متنوع
  2. بیست های گوناگون همراه با میانبر
  3. امکان شخصی سازی خودرو با ویژگی های مختلف
  4. در دسترس بودن گزینه های مختلف برای تقویت و بهبودی عملکرد خودرو
  5. چالش ها و ماموریت های متنوع در بازی
  6. محیط گرافیکی شگفت انگیز به همراه صداگذاری مناسب با محیط

بازی Hot Wheels Infinite Loop هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hot Wheels Infinite Loop Hot Wheels Infinite Loop Hot Wheels Infinite Loop Hot Wheels Infinite Loop Hot Wheels Infinite Loop

نوشته دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.