تاریخ انتشار : دوشنبه 24 می 2021 - 5:20
کد خبر : 42858

دانلود بازی LEGO Tower برای اندروید

دانلود بازی LEGO Tower برای اندروید

دانلود بازی LEGO Tower برای اندروید انیمیشن ها و شخصیت های کارتنی جذاب بسیاری وجود دارند که به استودیوهای بسیاری از آنها برای ساخت بازی های جذاب و متنوع بهره برده اند. یکی از مجموعه های جذابی که به وا..

دانلود بازی LEGO Tower برای اندروید

انیمیشن ها و شخصیت های کارتنی جذاب بسیاری وجود دارند که به استودیوهای بسیاری از آنها برای ساخت بازی های جذاب و متنوع بهره برده اند. یکی از مجموعه های جذابی که به واسطه آنها بازیه ای مختلفی در سبک های متنوع طراحی شده است، LEGO می باشد. لگوها که بیشتر به مانند یک اسباب بازی برای کودکان می باشد، توانسته بازیکنانی را در هر سن و سالی برای روزها با خود همراه و سرگرم کند. به واسطه بازی جدید و زیبای LEGO Tower می توانید خانه سازی را آغاز کرده شهری با سلیقه خود را ایجاد نمایید.

+ شهر لگویی خود را ایجاد و آن را مدیریت کنید!

انواع مختلفی از مسالح و قطعات برای استفاده در ساختمان و به نوعی شخصی سازی سازه ها وجود دارد که تنها باید آنها را آزاد و یا جمع آوری کنید. در کنار این موضوع، شخصیت های بسیاری همچون Diner Waitress, Explorer, Ninja, Nurse, Pop Star, Warrior Woman, Astronaut, Space Fan, Zombie و بسیاری دیگر وجود داشته که می توانید برای استفاده در بازی آنها را آزاد کنید. در کنار شخصیت ها موارد دیگری همچون ماشین و کامیون ها نیز قفل هستند و نیاز به آزاد سازی دارند. اگر دوست دارید شهر پر جنب و جوشی داشته باشید باید سعی کنید قفل تمام موارد را باز کرده و از آنها در شهر لگویی خود استفاده کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شخصیت های متنوع و بسیار برای آزاد سازی
  2. هزاران قطعه برای خانه سازی
  3. باز کردن قفل وسایل نقلیه
  4. ماموریت های جذاب و سرگرم کننده
  5. ایجاد ساختمان های مختلف با توجه به سلیقه شخصی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی LEGO Tower هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

LEGO® Tower LEGO® Tower LEGO® Tower LEGO® Tower LEGO® Tower

نوشته دانلود بازی LEGO Tower برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.