تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 11:16
کد خبر : 18779

دانلود بازی LifeAfter برای اندروید

دانلود بازی LifeAfter برای اندروید

دانلود بازی زندگی پیش رو برای اندروید دنیایی که در پیش روی انسان‌ها قرارگرفته، زندگی‌شان را به‌طور کامل قرار است که تغییر دهد و وارد دوران جدیدی بکند. شاید فکر کنید که این برهه‌ی زمانی پیش رو بسیار رو..

دانلود بازی زندگی پیش رو برای اندروید

دنیایی که در پیش روی انسان‌ها قرارگرفته، زندگی‌شان را به‌طور کامل قرار است که تغییر دهد و وارد دوران جدیدی بکند. شاید فکر کنید که این برهه‌ی زمانی پیش رو بسیار روشن و درخشان خواهد بود، اما اشتباه می‌کنید چراکه به خاطر وجود یک ویروس خطرناک و شایع، زمین دیگر آن مکان قبلی نیست و نخواهد بود؛ اما کورسوی امیدی هنوز باقی‌مانده است تا مبارزه علیه ویروس و جهش‌یافته‌هایی که توسط این ویروس به وجود آمده‌اند، ادامه داشته باشد. بازی محبوب و پرطرفدار LifeAfter که در سبک نقش‌آفرینی و توسط استودیوی تولید محتوا NetEase Games تهیه و تولید گشته است، قرار است ما را به این فضای تاریک منتقل کرده و ما را با ابعاد جدیدی از این نوع بازی‌ها آشنا بنماید.

+ تجربه جهانی منحصر به فرد!

بعد از دریافت سیگنالی عجیب و ضعیف از یک دانشگاه که در منطقه‌ی ممنوعه دریافت شده است، بازماندگان قصد دارند تا با سر زدن به آن منطقه سر از رمز و راز سیگنال فرستاده‌شده دربیاورند اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست چراکه آنجا به علت نشت امواج رادیواکتیو و هم‌چنین وجود ویروس، پر از موجودات جهش‌یافته و زامبی هست که کار را برای بازمانده‌ها بسیار دشوار خواهد کرد. سازمان‌های دیگری با اهداف مخفی نیز وجود دارند که آن‌ها را نیز می‌توان از خطرات به شمار آورد.

حال، شما به‌عنوان یکی از بازمانده‌ها، دنیای بزرگی پیش رویتان است که باید برای به دست تجهیزات و وسایل ضروری و موردنیاز، هر قسمت آن را بگردید تا چیزی را از دست ندهید و بتوانید در برابر خطرات مختلفی که شما را تهدید می‌کند دوام بیاورید. این مناطق شامل معدن رهاشده، دانشگاه آلوده‌شده، دشت‌های سرمازده و یا حتی بلندی‌های مختلف هستند که شما را برای آغاز یک ماجراجویی تمام‌عیار به چالش می‌کشند.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گیم پلی جذاب و روان مناسب گوشی‌های هوشمند
  2. دنیای جهان باز شامل مناطق مختلف با ویژگی‌های محیط متنوع
  3. وجود وسایل و تجهیزات مختلف مانند اسلحه و زره برای مقابله با موجودات و دیگر بازمانده‌ها
  4. امکان ساخت پناهگاه به همراه دیگر بازماندگان

بازی LifeAfter هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

LifeAfter LifeAfter LifeAfter LifeAfter

نوشته دانلود بازی LifeAfter برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.