تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 17:30
کد خبر : 30993

دانلود بازی Main Assembly برای PC

دانلود بازی Main Assembly برای PC

دانلود بازی Main Assembly برای کامپیوتر طراحی و ساخت ربات‌های هوشمند از بزرگ‌ترین و همچنین دشوارترین چالش‌های بشریت بوده است. افراد زیادی به‌عنوان طراح و مهندس رباتیک شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به این ..

دانلود بازی Main Assembly برای کامپیوتر

طراحی و ساخت ربات‌های هوشمند از بزرگ‌ترین و همچنین دشوارترین چالش‌های بشریت بوده است. افراد زیادی به‌عنوان طراح و مهندس رباتیک شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به این موجودات جان تازه‌ای بخشند و از مشاهده مخلوق خود لذت ببرند. بازی Main Assembly از استودیو Team17 این فرصت را به شما می‌دهد که تخیلات خود در ساخت ربات‌ها را در قالب یک بازی ویدیویی اجرایی کنید و هر آنچه در ذهنتان دارید پیاده کنید تا ربات دلخواه خودتان را بسازید و درنهایت قابلیت‌های آن را در حل معماها و چالش‌های مختلف در نقشه‌های متفاوت بازی بسنجید. نکته جالب این است که حتی نقشه‌ای که در آن می‌خواهید ربات خود را به چالش بکشانید را هم می‌توانید خودتان طراحی کنید، به عبارتی از صفر تا صد بازی را خودتان با خلاقیت و ایده پردازی شخصی خواهید ساخت.

در طول بازی ابتدا ربات‌های ساده‌تری با اجزایی که در ابتدا در اختیاردارید خواهید ساخت و به‌مرور با پیشروی در مراحل بازی و کسب امتیاز، قطعات پیشرفته‌تر و متنوع‌تری برای پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. این تنوع قوه تخیل شما را همواره تحریک می‌کند که ایده‌های جدیدی پیاده‌سازی کنید و ربات‌هایی جذاب و منحصربه‌فرد بسازید که همه‌فن‌حریف شوند و در هیچ‌یک از مانع‌ها و چالش‌های نقشه‌های وسیع بازی متوقف نشوند. سعی و خطا یک عنصر جدانشدنی از آزمایش و طراحی‌های علمی است و گیم پلی این بازی که متمرکز بر طراحی‌های خلاقانه است نیز از این قاعده مستثنا نیست. شما باید آزمایش کنید، ایرادات ساخته خود را پیدا کنید و پس از برطرف کردن آن دوباره تلاش کنید تا به‌مرور رباتی بی‌نقص و کارآمد بسازید که بر موانع بازی کاملاً چیره می‌شود. قسمت تک‌نفره بازی صدها مورد معما و مانع منحصربه‌فرد برای شما دارد که ساعت‌ها فکر شما را درگیر نگه خواهد داشت.

یکی از نکات مثبت دیگر قابلیت چند نفره بازی است که شما با سه نفر از دوستان خود می‌توانید در نقشه‌های مختلفی که در بازی گنجانده‌شده است مبارزه کنید، همکاری کنید و یا حتی یک دورهمی دوستانه با طعم رباتی داشته باشید! همچنین می‌توانید ساخته‌های دست خود را با دیگران خواه ربات و خواه نقشه‌ها به اشتراک بگذارید تا خلاقیت و هوش خودتان را به رخ دیگر بازیکنان بکشانید. در بازی نوعی کد نویسی نیز گنجانده‌شده تا تجربه طراحی و ساخت ربات‌ها را واقع‌گرایانه‌تر کند اما نترسید! بازی از شما انتظار کدهای پیچیده برنامه‌نویسی پیشرفته را ندارد و کاملاً با خواندن دستورالعمل‌ها می‌توانید کدهای مناسبی را برای ربات خود تدارک ببینید هرچند اگر فردی یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باشد بازی به‌هیچ‌وجه برای او محدودیت ایجاد نکرده و دست او را کاملاً باز می‌گذارد. ایده این بازی بسیار پتانسیل بالایی دارد و با توجه به اینکه بازی در مرحله Early-access قرار دارد، با پیشرفت و گسترش بازی روزبه‌روز به عمق خلاقیت و جذابیت آن افزوده خواهد شد.

اگر به این سبک بازی‌های ساخت‌وساز و طراحی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Space Engineers و Car Mechanic Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Main Assembly با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7 (64-bit)
Processor: Intel® Core i3-4160 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750 or AMD equivalent
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 or AMD equivalent
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Main Assembly Main Assembly Main Assembly Main Assembly Main Assembly Main Assembly Main Assembly Main Assembly

نوشته دانلود بازی Main Assembly برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.