تاریخ انتشار : دوشنبه 24 می 2021 - 6:30
کد خبر : 42852

دانلود بازی Mario Kart Tour برای اندروید

دانلود بازی Mario Kart Tour برای اندروید

دانلود بازی Mario Kart Tour برای اندروید کسی نیست که شخصیت محبوب سوپر ماریو را نشناسد، حداقل اگر بازی های آن را انجام نداد اید، نام او را از زبان دیگران و تعریفشان را در مورد گیم پلی هایی که این کاراک..

دانلود بازی Mario Kart Tour برای اندروید

کسی نیست که شخصیت محبوب سوپر ماریو را نشناسد، حداقل اگر بازی های آن را انجام نداد اید، نام او را از زبان دیگران و تعریفشان را در مورد گیم پلی هایی که این کاراکتر قدیمی در آنها نقش آفرینی کرده است را شنیده اید. 13 اکتبر 1985 بود که برای اولین بار کمپانی Nintendo برای کنسول های خود، عنوانی جذاب را متتشر کرد، که شخصیت اصلی آن را ماریو بر عهده داشت، آن زمان چندان بازیکنان به گرافیک اهمیتی نمی دادند و بیشتر آنها دنبال داستانی جذاب بودند.
گیم پلی منحصر به فرد کار خود را به خوبی انجام داد و توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند، داستان ساده توسعه داده شده بود اما مراحل و جزئیات به خوبی پردازش شده بودند. از آن موقع تاکنون نسخه های مختلفی از سوپر ماریو برای طرفدارانش توسعه و منتشر گردید که هر کدام داستان و گیم پلی مخصوص به خود را داشته ولی سوپر ماریو در تمام آنها مشترک بود. Mario Kart Tour را می توان جدیدترین بازی دانست که توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Nintendo آن را برای علاقه مندان به ماریو در گوگل پلی منتشر کرده اند.

+ سوپر ماریو اینبار در رقابت های سرعتی و ماشینی!

شاید با دید کلی به مراحل اولیه و همچنین تصاویری که از محیط بازی قرار داده ایم، یاد عنوان هیجان انگیز کراش افتاده و از آن یادی کنید اما با پیشروی در داستان و گذراندن چند مرحله خواهید دانست که گیم پلی با ویژگی های مخصوص به خود طراحی شده و مانند دیگر بازی های مشابه نیست. در اصل بازی به صورت آنلاین توسعه داده شده تا کاربران از سراسر جهان با یکدیگر رقابت های تنگاتنگی را داشته باشند، خواه این افراد دوست و یا حتی یکی از اعضای خانوادیتان باشند، مهم نیست باید پیروزی به دست آورید تا در نهایت بتوانید قدرت بیشتری برای ادامه بازی کسب کنید.
چالش های متنوع و جذابی در دل گیم پلی جای داده شده که به واسطه آنها می توانیم توانایی های خود را به رخ دیگر کاربرانی بکشانیم که برای کسب رتبه اول به جنگی تمام عیار قدم گذاشته اند. خود را برای یک بازی جذاب دیگر با حضور سوپر ماریو آماده کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ماشین های متنوع که باید آنها جمع آوری کنید
  2. شخصیت های مختلف و با طراحی های خاص
  3. در تورزی جهانی شهرهای مختلف را پشت سر بگذارید
  4. بازی به صورت آنلاین و چند نفره
  5. گیم پلی هیجان انگیز و جذاب
  6. گرافیک مناسب – صداگذاری هیجان انگیز

بازی Mario Kart Tour هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Mario Kart Tour Mario Kart Tour Mario Kart Tour Mario Kart Tour

نوشته دانلود بازی Mario Kart Tour برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.