تاریخ انتشار : یکشنبه 4 جولای 2021 - 9:42
کد خبر : 43123

دانلود بازی MARVEL Future Revolution برای اندروید

دانلود بازی MARVEL Future Revolution برای اندروید

دانلود بازی MARVEL Future Revolution برای اندروید در سری داستان‌های مارول، شاهد این هستیم که همیشه زمین توسط موجودات فضایی و یا قهرمانان شرور، مور حمله قرار گرفته و اکنون باید قهرمانان خوب زمینی، قبل ..

دانلود بازی MARVEL Future Revolution برای اندروید

در سری داستان‌های مارول، شاهد این هستیم که همیشه زمین توسط موجودات فضایی و یا قهرمانان شرور، مور حمله قرار گرفته و اکنون باید قهرمانان خوب زمینی، قبل از نابودی بشر، جلوی پیشرفت آنها را بگیرند. جذابیت فیلم‌های اکشن مارول را همین زدوخورد قهرمانان و تلاششان برای جلوگیری از نابودی زمین، شکل می‌دهد و دراین‌بین شاهد صحنه‌های خیره‌کننده بصری هستیم که چشمانمان را به صفحه‌نمایش می‌دوزد.

مدت‌هاست چه در کنسول و چه درگوشی‌های همراه، شاهد عرضه بازی‌هایی هستیم که یا به شکل مستقیم به داستان‌های مارول برمی‌گردند یا از قهرمانان آن‌ها به‌نوعی وام‌گرفته‌اند. تاکنون استودیوهای مختلف به کمک فیلم‌ها و کمیک‌های جذاب مارول داستان بازی خود را نوشته‌اند و همین موضوع باعث جذابیت و جذب کاربران علاقه‌مند به قهرمانان مارول شده. اما یکی از قوی‌ترین و بهترین بازی‌هایی که توانسته با گرافیکی فوق‌العاده بالا و در حد کنسولی قهرمانان مارول را در داستانی هیجان‌انگیز به نمایش در آورد، بازی MARVEL Future Revolution است.

به لطف گرافیک منحصر به فرد، جزئیاتی باورنکردنی را تجربه کنید!

بازی اندرویدی MARVEL Future Revolution شاهکاری از استودیو نام‌آشنای Netmarble است، توسعه‌دهنده‌ای که در کارنامه خود بازی‌های معروف و محبوبی را به‌جای گذاشته است، از جمله MARVEL Future Fight. همان‌طور که گفتیم، جدیدترین ساخته این استودیو، از گرافیکی بهره می‌برد که خود توسعه دهندگان آن را High Fidelity 3D AAA نام گذاشته‌اند و می‌تواند جهان بازی را سه‌بعدی و کامل، به شکل واقع‌گرایانه برای کاربران به نمایش در آورد. جذابیت صحنه‌ها زمانی دوچندان می‌شود که برش‌های سینمایی به نمایش درمی‌آید. جزئیات به شکل شگفت انگیزی قابل‌مشاهده هستند و می‌توانند باعث خیره ماندن کاربر به صفحه‌نمایش شوند.

جهانی کاملاً جدید از مارول پیش روی شماست!

اما از بحث جذاب گرافیک که بگذریم، باید به سراغ دنیای بازی رفت. محیطی که کاربران برای پیمودن خط داستانی هیجان‌انگیز وارد آن خواهند شد، جهانی کاملاً جدید از مارول که بر اساس داستان‌های اصلی ساخته شده. شما می‌توانید در این دنیای منحصربه‌فرد به‌صورت آزادانه به هر سو که می‌خواهید بروید و در کنار هزاران کاربر دیگری که علاقه‌مند به قهرمانان مارول هستند، جهانی عظیم و همه‌جانبه را کاوش کنید و مأموریت‌های خود را تکمیل سازید. همچنین این امکان وجود دارد تا از تعامل با دیگر قهرمانان و یا بهتر بگوییم کاربران به نفع خود استفاده کنید.

در بخش شخصیت‌ها، قهرمانان بسیاری از جهان مارول را در بازی MARVEL Future Revolution می‌توان یافت که همه با جزئیاتی باورنکردنی طراحی شده‌اند. هر شخصیت از تعدادی لباس بهره می‌برد که توسعه دهندگان آنها را با الهام از دهه‌ها کمیک و فیلم‌های مارول و همچنین موضوعات اصلی منحصربه‌فرد، ترکیب و طراحی کرده‌اند! شما می‌توانید سوپر قهرمان خود را با ترکیب لباس‌های منحصربه‌فرد به سبک دلخواه درآورید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. جهانی کاملاً جدید و منحصر به فرد
  2. شخصیت ها با لباس های فوق العاده جذاب
  3. هر کاراکتر توانایی مخصوص به خود را ارائه می کند
  4. دنیای کاملاً باز و آزاد با امکان تعامل با دیگر بازیکنان
  5. ماموریت و رویدادهای روزانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی MARVEL Future Revolution هم اکنون در پلی استور منتشر شده است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

MARVEL Future Revolution MARVEL Future Revolution MARVEL Future Revolution MARVEL Future Revolution MARVEL Future Revolution

نوشته دانلود بازی MARVEL Future Revolution برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.