تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 19:01
کد خبر : 34736

دانلود بازی Metro Exodus Enhanced Edition برای PC

دانلود بازی Metro Exodus Enhanced Edition برای PC

دانلود بازی Metro Exodus Enhanced Edition برای کامپیوتر دنیاهای آخرالزمانی سوژه مناسبی برای ساخت فیلم‌ها، سریال‌ها و همچنین بازی‌های ویدیویی هستند. بقا در دنیایی که نابودشده و تمدن بشریت دیگر در آن حا..

دانلود بازی Metro Exodus Enhanced Edition برای کامپیوتر

دنیاهای آخرالزمانی سوژه مناسبی برای ساخت فیلم‌ها، سریال‌ها و همچنین بازی‌های ویدیویی هستند. بقا در دنیایی که نابودشده و تمدن بشریت دیگر در آن حاکم نیست موضوعی چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده بوده که در بازی‌های ویدیویی به‌شدت می‌تواند بازیکن را سرگرم کند. سری بازی‌های Metro با الهام گرفتن از این موضوع دنیای بسیار جذاب اما تاریک و ترسناکی را برای ما ساخت که در آن ماجراهای خطرناک بسیاری انتظارمان را می‌کشید. بازی Metro Exodus سومین بازی این سری است که توسط استودیو 4A Games ساخته‌شده و به‌تازگی نسخه Enhanced Edition آن هم منتشرشده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Metro Exodus

بازی Metro Exodus توسط استودیو 4A Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Metro Exodus با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Metro Exodus 12:23:19

دنیای این بازی جذاب در جنگ اتمی به‌طور کامل نابودشده و انسان‌ها به‌ناچار برای در امان ماندن از تشعشعات رادیواکتیو خطرناک و همچنین موجودات جهش‌یافته وحشی به زیرزمین و تونل‌های متروها پناه برده‌اند. شما در نقش بازمانده‌ای در این دنیای خطرناک باید برای بقا تلاش کنید و چالش‌های بسیار آن را پشت سر بگذارید. در این نسخه که شماره سوم بازی است اما به‌جای آنکه بیشتر مانند شماره‌های قبل در زیر زمین سر کنیم، به سطح زمین آمده‌ایم تا مسیری را برای فرار از شهر نابودشده مسکو پیدا کنیم.

نکته‌ی قابل‌توجهی که در این بازی وجود دارد تغییر فصل‌ها در طول پیشروی در قسمت مرحله‌ای بازی است که با جزییات بسیار بالا و جذابی طراحی‌شده‌اند. هر فصلی آب‌وهوای مخصوص خودش را دارد و موجودات و دشمنانی که در هر فصل مختلف ملاقات می‌کنید، مختلف هستند که خود تنوع بسیار زیادی را به گیم پلی بازی تزریق کرده است. در کنار این موارد وجود طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها که هرکدام قابلیت شخصی‌سازی را هم دارند تجربه شما از این بازی مهیج را بیش‌ازپیش لذت‌بخش می‌کند. گیم پلی به‌جز اینکه یک شوتر کلاسیک باشد، در بسیاری از مواقع شمارا به مخفی‌کاری تشویق می‌کند. وجود مأموریت‌های جانبی مختلف که جنبه‌های جدیدی از داستان و دنیای بازی را برای شما نمایان می‌کنند از دیگر نکات مثبت بازی محسوب می‌شوند.

یکی از مواردی که به‌شدت Metro Exodus را منحصربه‌فرد می‌کرد، گرافیک فوق‌العاده و زیبای آن بود. بازی در زمان انتشار یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین عناوین شوتر اول‌شخص به‌حساب می‌آمد و جزییات در آن با دقت بسیار بالایی طراحی‌شده بود. همه‌چیز از محیط‌های بازی تا سلاح‌ها، دشمنان، تأثیرات آب و هوایی و نورپردازی‌ها با زیبایی هر چه تمام‌تر پیش چشمانتان به نمایش گذاشته می‌شوند. در نسخه Enhanced Edition که برای پلتفرم PC منتشرشده است گرافیک بازی حتی از این هم بهتر شده و ارتقا بسیار زیادی پیداکرده است. پشتیبانی از Ray Tracing، DLSS نسخه 2.1 و همچنین امکان تعیین وسعت دید در تنظیمات از مواردی است که در این نسخه به بازی اضافه‌شده تا زیبایی جزییات و گرافیک بازی از نسخه ابتدای هم بهتر شود و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به شما هدیه دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dying Light و Fallout 4 را نیز بررسی کنید.

توجه: نسخه Enhanced Edition برای اجرا نیازمند پشتیبانی GPU از قابلیت Ray Tracing می باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i5-4440 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1050 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 59 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4770k or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 / GeForce RTX 2060 / AMD RX VEGA 56
DirectX: Version 12
Storage: 59 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

Metro Exodus Metro Exodus Metro Exodus Metro Exodus Metro Exodus Metro Exodus Metro Exodus Metro Exodus

نوشته دانلود بازی Metro Exodus Enhanced Edition برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.