تاریخ انتشار : یکشنبه 31 ژانویه 2021 - 16:23
کد خبر : 29649

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای PS5

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای PS5

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای پلی استیشن 5 چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر ا..

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای پلی استیشن 5

چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر از همه به چشم می‌خورد و آن نیز سری بازی های Mortal Kombat است. مبارزه تن‌به‌تن دو تنومند و به خاک و خون کشاندن او با حرکات خیره‌کننده، جذاب‌تر از نان‌وآب برای ما بود. این سری به‌خوبی خود را در میان موج جدید بازی‌ها حفظ کرده است و حالا شاهد Mortal Kombat 11 هستیم. سه دهه از شروع Mortal Kombat گذشته است و حالا ما همراه شخصیت‌ها عمر کرده‌ایم و می‌توانیم شخصیت‌های قدیمی را همراه جدیدترین‌ها مشاهده کنیم. NetherRealm Studios مانند همیشه گل کاشته است و این بار اما خشونت را به بالاترین حد ممکن رسانده است.

آن زمان که بازی‌های مبارزه‌ای در خود سیستم مبارزه ضعف داشتند، این Mortal Kombat بود که برای هر مبارزه یک داستان فراهم کرده بود و می‌توانستیم برای هر انتقامی یک دلیل پیدا کنیم و روابط بین شخصیت‌ها در بالاترین حد خود قرار داشت. داستان این نسخه از بازی اما پیرامون Raiden است و او هنوز خوی تاریک خود را حفظ کرده است. او برای تغییر اتفاقات سه نسخه اول، به گذشته سفرکرده است و حالا اتفاقات قدیمی نیز در نسخه یازدهم تکرار می‌شوند. چیزی مانند دنیاهای موازی را در نظر بگیرید و شخصیت‌ها نیز ممکن است با نسخه دیگری از خودشان روبه‌رو شوند! Kronika نقش مهمی در داستان ایفا می‌کند و در ابتدا می‌بینیم که به شاگردی Shinnok درمی‌آید. اتفاقات عجیبی می‌افتد و Shinnok اما شکست‌خورده میدان را ترک می‌کند. بعدازآن است که Kronika تصمیم می‌گیرد زمان را برگرداند و تاریخ را دوباره شروع کند. حالا همه شخصیت‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا دشمنی خطرناک‌تر از همیشه را شکست دهند.

Sonya Blade نیز نقش مهمی را بر دوش دارد و جالب است بدانید که نقش او را مبارز جوان WWE به نام Ronda Rousey بازی می‌کند و این لذت بازی Mortal Kombat 11 را دوچندان کرده است؛ مانند همیشه تمرکز اصلی روی ویژگی‌های شخصی بازیکنان است و مثلاً Baraka که از جدیدهای بازی است، دارای دندان‌هایی تیز و برنده است و به‌خوبی نیز آن را به چشم و چال دشمن وارد می‌کند. خشونت در نسخه یازدهم به بالاترین حد ممکن رسیده است و حرکات بازیکنان نیز با انیمیشن‌های جالبی همراه شده است که حس جالبی را منتقل می‌کنند. درصورتی‌که ضربه حریف را به‌موقع دفع کنید، نیرویی دوچندان دریافت می‌کنید و می‌توانید به‌وسیله آن حریف را از دور خارج کنید. علاوه بر شخصیت‌های همیشگی اما هیروهای جدید نیز به Mortal Kombat 11 راه‌یافته‌اند و برای نمونه Cetrion خدای طبیعت است و نیروهای یک خدا در مشت‌های او جاری است.

Mortal Kombat 11 همان حس و حال و فضای قدیمی خود را حفظ کرده است و البته جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورده است و رد خون و عرق و در هم کوبیدن سر و بدن، همگی با نهایت جزئیات طراحی‌شده‌اند. مبارزه در خون هر انسانی است و چه‌بهتر که این خوی قدیمی را با Mortal Kombat 11 زنده کنیم و برای چندساعتی در دنیای خشن و تاریک آن غرق شویم و آدرنالین را در رگ‌های خود تزریق کنیم. اینجا شما تصمیم می‌گیرید که چه بلایی سر حریف بیاورید و هر چه خشن‌تر بهتر. مواظب باشید که خدای‌ناکرده زمین‌گیر نشوید که حریف از ذره‌ذره بدن شما هم نمی‌گذرد!

در ادامه برای دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11

نوشته دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای PS5 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.