تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 11:30
کد خبر : 34540

دانلود بازی Prodeus برای PC

دانلود بازی Prodeus برای PC

دانلود بازی Prodeus برای کامپیوتر گاهی تنها چیزی که از یک بازی شوتر اول‌شخص لازم دارید، لحظات اکشن و مهیج در کنار گیم پلی سریع و حجم بسیار زیادی از خون و گلوله است. بازسازی سری بازی‌های معروف Doom در ..

دانلود بازی Prodeus برای کامپیوتر

گاهی تنها چیزی که از یک بازی شوتر اول‌شخص لازم دارید، لحظات اکشن و مهیج در کنار گیم پلی سریع و حجم بسیار زیادی از خون و گلوله است. بازسازی سری بازی‌های معروف Doom در سال‌های اخیر این استاندارد را به سطح دیگری برد و باعث شد استودیوهای بازی‌سازی، برای ساخت عناوین اول‌شخص، این سبک از گیم پلی را دست‌کم نگیرند. بازی Prodeus از استودیو Bounding Box Software این سبک را با شکل و شمایلی نوستالژیک برای ما آماده کرده است تا آدرنالین خونمان را بالا ببرد و تجربه‌ای مهیج را به ما هدیه دهد.

گیم پلی بازی دقیقا شما را یاد عنوان محبوب Doom می‌اندازد. لحظه‌ای نیست که در بازی ثابت بمانید و دائم در حال حرکت، شلیک کردن و کشت و کشتار هستید. در کنار این باید از شلیک دشمنان متعددی که به سمت شما حمله‌ور می‌شوند هم جاخالی دهید، سلاح‌های مختلف خود را عوض کنید و در هیجان بی‌انتهای این بازی غرق شوید.

در کنار این موارد، سبک گرافیکی بازی حالت نوستالژیک داشته و شما را یاد عناوین قدیمی‌تر این ژانر پرطرفدار می‌اندازد. بازی با گرافیک ساده و قدیمی خود، به‌شدت روان اجرا می‌شود و برای لذت بردن از آن نیاز به سخت‌افزار قوی نخواهید داشت. چیزی که شاید افراد را از تجربه بازی Doom محروم کرده بود. به‌جز این طراحی خوب مراحل و گستردگی آن‌ها در کنار دشمنان سرسخت و متفاوت، طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف با قدرت تخریبی بالا که هرکدام را می‌توانید به‌سرعت عوض کنید و به هیجان گیم پلی بیفزایید همگی به جذابیت این بازی افزوده‌اند.

اگر نوستالژی را در کنار گیم پلی سریع و مهیج می‌خواهید، Prodeus را از دست ندهید. بازی تمام عناصر لازم برای سرگرم شدن شما در دنیای خشن خودش را دارد و لحظه‌ای برای سر خاراندن هم در اختیارتان قرار نمی‌دهد. پس تفنگ‌های خود را آماده کنید و برای تجربه‌ای به‌یادماندنی با Prodeus همراه شوید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Quake 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prodeus با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: CPU @ 2+ GHz, 4 cores
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 580 or AMD HD 7870
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: CPU @ 3+ GHz, 8 cores
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1050 or AMD RX 560
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Prodeus Prodeus Prodeus Prodeus

نوشته دانلود بازی Prodeus برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.